Tips til gode strømpebukser??

førstegangsmama

Forelsket i forumet
Marsfiolene 2026 ♡
Heii! Innsett at jeg har litt for lite strømpebukser til alle juleselskapene osv som skal skje fremover. Siden det ikke er noen som har gravidklær i butikker, det er for seint å bestille gravid-strømpebukser på nettet, så lurer jeg på om noen vet om noen «vanlige» som funker bra?

Har prøvd et par fra HM, i en størrelse større. Men der stanset strikken midt på magen, og ble tydelig merke under kjolen. Så det var ikke så pent :smiley-ashamed004

Jeg er veldig fornøyd med disse gravidstrømpebuksene fra Cubus. Cubus sender også veldig raskt og med Helthjem, så jeg trooor det rekker frem før jul om du bestiller på nettet. Med mindre du bor veldig grisgrendt :smiley-ashamed004

Jeg kjøpte gravid strømpebukser i fysisk KappAhl butikk i går. Kanskje de har det i nærheten av deg også? H&M hadde også faktisk gravidstrømpebukser i fysisk butikk her…

Jeg er veldig fornøyd med de jeg har kjøpt på lindex :happy: sitter godt og er behagelige. Men de har disse to sømmene foran da, som synes godt hvis man har noe tettsittende på

Jeg kjøpte gravid strømpebukser i fysisk KappAhl butikk i går. Kanskje de har det i nærheten av deg også? H&M hadde også faktisk gravidstrømpebukser i fysisk butikk her…
Jeg fant jeg fant! Til tross for at de ikke selger gravidklær, så hadde de gravidstrømpebukser. Kjøpte med meg et par hjem, også vet jeg hvor jeg kan finne det senere. Takk for tips :love7

Back
Topp