tips til gode lukter

mamma*88

Gift med forumet
noen som har tips til gode lukter i huset?
liker ikke luktelys. synest ikke de er så god lukt på.
vasker jo og det er rent, men selv føler jeg jo det ikke lukter noe her.
Tips mottas med takk :)

Salmiakk i små skåler! Husker mamma hadde det da vi var små og de røyka inne. Lukter så rent og godt. Bare passe på å sette det så barn ikke kommer til.

De her er geniale syns jeg, om du vil ha lite duft så setter du bare i et par pinner, istedefor alle.
Blir behagelig duft, ikke sterk.

Nøtteknekkern skrev:
De her er geniale syns jeg, om du vil ha lite duft så setter du bare i et par pinner, istedefor alle.

Er det røkelse, eller bare luktpinner? Syns røkelse blir litt i kvasseste laget:)

kjøp en luftfukter der du har mulighet for å tilsette eteriske oljer. gikk til innkjøp av en sånn en, og da kan du jo lukte deg litt frem til hva du selv liker, og justere mengden selv, ettersom hvor mye olje du tilsetter. luftfukteren får det hele til å spre seg også, slik at du ikke får lukta konsentrert på bare et sted. jeg kjøpte min på elkjøp

niandi skrev:
kjøp en luftfukter der du har mulighet for å tilsette eteriske oljer. gikk til innkjøp av en sånn en, og da kan du jo lukte deg litt frem til hva du selv liker, og justere mengden selv, ettersom hvor mye olje du tilsetter. luftfukteren får det hele til å spre seg også, slik at du ikke får lukta konsentrert på bare et sted. jeg kjøpte min på elkjøp

det hørtes jo veldig lurt ut da. men hvor kjøper du oljen som du skal ha i luftfukteren da? og er de veldig dyre? :S

Nøtteknekkern skrev:

Disse synest jeg og var geniale,en velger pinner etter hvor mye lukt en vil ha:-)

Nøtteknekkern skrev:
Det er duftpinner, orker ikke røkelse selv.
Her kan du regulere duften selv, mye bedre 

Nemlig! Røkelse eksploderer i hele huset og "stinker" ned alt! Hvor kjøper du disse?

Knøttebærer skrev:

Nøtteknekkern skrev:

Nemlig! Røkelse eksploderer i hele huset og "stinker" ned alt! Hvor kjøper du disse?

Vanlige butikker 
Vet ikke om de er kommet i alle butikker enda da men, hehe.

Nøtteknekkern skrev:

Knøttebærer skrev:

Nøtteknekkern skrev:

Vanlige butikker 
Vet ikke om de er kommet i alle butikker enda da men, hehe.

ja, da får vi gå ut å lete. kan ikke si jeg har lagt merke til de pinnene i noen av butikkene i nærheten ihvertfall.

Back
Topp