Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det du spesifikt bruker de appene til? Er det typ som babyverdenen sin? Har sett litt i de under tidligere svangerskap, men de gir meg liksom ikke noe mer enn babyverden, men det kan jo hende det er noe innpå der som jeg ikke har sett eller skjønt..Hvilke gravid-apper bruker dere?
Selv bruker jeg både Preglife og Preggers. Klarer ikke velge bort én av demBegge følger graviditeten på en utrolig koselig måte, og begge har mange gode verktøy å bruke gjennom svangerskapet. Anbefales
![]()

De kommer med oppdateringer hver uke hvor du kan se blant annet hvilken uke du er i, hvilken dag og hvor mange dager det er igjen til termin. Også kommer det opp funfacts med hvor du er i svangerskapet. Du kan se hvor stor babyen er sammenlignet med forskjellige frukt, ting og dyr, og hvor mange prosent av svangerskapet som er fullført og som gjenstår. Du finner også mange artikler og videoer som er kategorisert etter hvilken svangerskapsuke du er i, sjekklister for trimesterne og masse verktøy som blant annet kostråd, guider, navnerullett, samt rabattkoderHva er det du spesifikt bruker de appene til? Er det typ som babyverdenen sin? Har sett litt i de under tidligere svangerskap, men de gir meg liksom ikke noe mer enn babyverden, men det kan jo hende det er noe innpå der som jeg ikke har sett eller skjønt..![]()

Haha samme her, brukte den i 2023Jeg lastet ned preglife og det første som skjedde var at appen spurte meg om jeg nå hadde født eller fremdeles er gravid (i så fall på 5te året) så denne ble altså brukt sist og
![]()