tips til gode bleier

A

adrian

Guest
Hei er noken som har tips til hvilken bleie som er best ?
 
Vi bruker pampers bleiene nå som han er så liten. Libero touch er vell de beste, men syntes de er litt for dyre :banghead: kiwi har hver 2. Bleiepakke gratis med bleiekort :D
 
Vi bruker pampers bleiene nå som han er så liten. Libero touch er vell de beste, men syntes de er litt for dyre :banghead: kiwi har hver 2. Bleiepakke gratis med bleiekort :D
okai for eg vet ikkje mykje av beste siden nybakt foreldre til sønn :)
 
okai for eg vet ikkje mykje av beste siden nybakt foreldre til sønn :)
Vi prøvde oss frem med han første. Byttet når pakken ble tom dersom vi ikke var fornøyde. Fulgte med på om han ble rød/sår, hadde mye lekkasje eller andre ting som gjorde vi ikke var fornøyde :smug: jeg tror generelt det ikke har så mye å si hvilke bleier man bruker med mindre det er noe barnet reagerer på :D
 
Vi prøvde oss frem med han første. Byttet når pakken ble tom dersom vi ikke var fornøyde. Fulgte med på om han ble rød/sår, hadde mye lekkasje eller andre ting som gjorde vi ikke var fornøyde :smug: jeg tror generelt det ikke har så mye å si hvilke bleier man bruker med mindre det er noe barnet reagerer på :D
har prøvd Lillego og viser seg lekte plutselig prøvde på andre det viser rødt einaste ikkje prøft er libero :)
 
Til nå har vi prøvd libero touch, libero newborn, pampers, lillego og änglamark (Fikk mye bleier i gave).
Libero touch er en klar vinner, men pga prisen blir det til at vi ikke fortsatte å kjøpe dem. Klarer ikke helt å velge mellom lillego eller änglamark, men tror kanskje lillego er litt bedre enn änglamark mtp lekkasje.
 
Til nå har vi prøvd libero touch, libero newborn, pampers, lillego og änglamark (Fikk mye bleier i gave).
Libero touch er en klar vinner, men pga prisen blir det til at vi ikke fortsatte å kjøpe dem. Klarer ikke helt å velge mellom lillego eller änglamark, men tror kanskje lillego er litt bedre enn änglamark mtp lekkasje.
ja for trur samme men vi kjøpte libero og viser seg kvaliteten er bra har ikkje merka att han våt seng oftest held bleia godt heile natta mens den er tel tiss i bleia
 
Vi har hatt litt varierende erfaringer, har en gutt på snart 2 år nå. I starten likte vi godt libero newborn og anglamark sine. Rema og lillego har aldri passet til vår gutt. Nå har vi gått helt over til pampers, da libro har endre noe på bleiene som gjør at det fortere blir lekkasje her hvert fall.

Til info er det hver 4. pakke hos kiwi nå, men rema har fortsatt 50% på bleier :)
 
Vi bruker libero touch:) Likte ikke pampers, og rema sine bleier.
 
Usikker på hva jeg syns er best men den jeg styrer langt unna er rema 1000 sitt billigmerke. Lekker som en sil til mine unger iallefall. Da er kiwi sin lillego mye bedre. Bruker libero comfort nå men libero touch er like god.
 
Back
Topp