A
adrian
Guest
Hei er noken som har tips til hvilken bleie som er best ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
okai for eg vet ikkje mykje av beste siden nybakt foreldre til sønnVi bruker pampers bleiene nå som han er så liten. Libero touch er vell de beste, men syntes de er litt for dyre kiwi har hver 2. Bleiepakke gratis med bleiekort
Vi prøvde oss frem med han første. Byttet når pakken ble tom dersom vi ikke var fornøyde. Fulgte med på om han ble rød/sår, hadde mye lekkasje eller andre ting som gjorde vi ikke var fornøyde jeg tror generelt det ikke har så mye å si hvilke bleier man bruker med mindre det er noe barnet reagerer påokai for eg vet ikkje mykje av beste siden nybakt foreldre til sønn
har prøvd Lillego og viser seg lekte plutselig prøvde på andre det viser rødt einaste ikkje prøft er liberoVi prøvde oss frem med han første. Byttet når pakken ble tom dersom vi ikke var fornøyde. Fulgte med på om han ble rød/sår, hadde mye lekkasje eller andre ting som gjorde vi ikke var fornøyde jeg tror generelt det ikke har så mye å si hvilke bleier man bruker med mindre det er noe barnet reagerer på
ja for trur samme men vi kjøpte libero og viser seg kvaliteten er bra har ikkje merka att han våt seng oftest held bleia godt heile natta mens den er tel tiss i bleiaTil nå har vi prøvd libero touch, libero newborn, pampers, lillego og änglamark (Fikk mye bleier i gave).
Libero touch er en klar vinner, men pga prisen blir det til at vi ikke fortsatte å kjøpe dem. Klarer ikke helt å velge mellom lillego eller änglamark, men tror kanskje lillego er litt bedre enn änglamark mtp lekkasje.