Tips til gode bøker

Lilja12

Flørter med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei damer. Man finner jo mye informasjon rundt på nettet, men jeg har lyst å lese litt bøker nå i svangerskapet. Har ingen barn fra før av så alt er jo nytt å spennende.

Lurer derfor på om dere har noe gode tips til bøker om det å ha/få barn og graviditet. Gjerne også bøker til far :happy:

Hei damer. Man finner jo mye informasjon rundt på nettet, men jeg har lyst å lese litt bøker nå i svangerskapet. Har ingen barn fra før av så alt er jo nytt å spennende.

Lurer derfor på om dere har noe gode tips til bøker om det å ha/få barn og graviditet. Gjerne også bøker til far :happy:

Gro Nylander har to knallgode bøker: "på vei" og "mamma for første gang" :Heartred

Jeg har kjøpt «verdens beste pappa» til samboer. Og leser litt i den selv og. Fin bok med mye humor ❤️

Hedvig Montgomerys "Miraklenes tid".
Og boken 'Rakkerunger og Englebarn' av Ulvund

Jeg kan anbefale «Nytt liv; alt om graviditet, fødsel og barseltid» av Thorbjørn Brook Steen. Han er fødselslege ved Ullevål sykehus, og jeg likte veldig godt hvordan boka var forskningsbasert, fin og skrevet uten for mye føleri. Syns det er mye svangerskaplitteratur som er litt for følsomt og «svulstig» skrevet, liker når ting er litt mindre føleri. Men der er jo en smakssak :-)

Back
Topp