Tips til gode ammeinnlegg??

Skinnende Perle

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jeg har begynt å få endel råmelk i begge brystene og tror kanskje det lekker lit etterhvert.. Tenkte jeg skulle kjøpe meg ammeinnlegg av ull, men jeg må ha myk ull for ikke å klø. Er det noen som har noen gode råd??

hei, jeg foretrekker engangs, helst fra avvent eller pampers:) dette for at jeg har så små bryst at de med ull blir for store og holder seg ikke på plass...

Jeg pleide å bruke engangs innafor ulla, for å slippe å kjøpe hundrevis av ullinnlegg. Det blir fort dyrt. Så kjøpte vanlige på butikken og bytta bare dem. Tror jeg kjøpte ullinnleggene på apotek og på nøstebarn. De er litt tykkere tror jeg. Har faktisk de innleggene fortsatt, tenkte å bruke de denne gangen også. Håper jeg finner alle... Tror jeg hadde 3 par ullinnlegg.

Jeg endte opp med å bruke bare engangs sist. Ullinnleggene ble litt for store og klumpete for min del, dessuten måtte jeg ha engangs inni uansett siden jeg ikke orker å vaske ullinnlegg flere ganger daglig. Men jeg hadde noen jeg kjøpte på barnas hus og ett par fra nøstebarn, og de var veldig gode begge variantene.

Jeg likte natusan sine best.

Takk for tipsene. Får se om jeg får tak i noe til uken.

De har noen skikkelig gode ammeinnlegg på de fleste apotek :) De er i ull! Synd at jeg har mistet mine, de er jo ikke akkurat gratis :/

Jeg brukte også ammelinnleggene fra nøstebarn i ullfleece. Kjøpte de rundt, perfekt størelse. Ellers brukte jeg mye engangsinnlegg, syntes libero sine var best, husker at en del av de andre loet ganske mye..

Back
Topp