Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt... jeg sverger til Abecita amme bh. Har kjøpt i hvit og svart fra www.underverker.no. Synes igrunn de er ganske fine og
Sniker litt... jeg sverger til Abecita amme bh. Har kjøpt i hvit og svart fra www.underverker.no. Synes igrunn de er ganske fine og
Er det god støtte i denne?
Jeg bestilte en derfra på mandag og fikk den i posten i går veldig deilig, og tøyelig nok til å få plass til melkesprengte pupper (tror jeg).
Takk for tipset!
Jepp! Jeg er veldig fornøyd. Har til og med brukt den på trening... ble så klønete å skulle amme med sportsbh på
Så bra!
Hm, det ser ut til at jeg ikke leste det du skrev grundig nok, for jeg bestilte den som heter Boob Fast Food (arti navn), men jeg er veldig fornøyd med den da Hehe, ja sånn kan det altså gå. Men det ser ut som den fra abecita har spiler, stemmer det? Jeg ville gjerne ha uten spiler jeg da....
Hehe! Men, den er sikkert super den og! Ja, den fra Abecita (som jeg tenker på) har spiler. De har også en uten spiler, som ser mer ut som en sportsbh.. jeg har den og. Innmari behagelig, men null hold! hehe.. fin sove bh!
Er det stor åpning når du åpner? Ser på den sprtsbh typen at det er ganske små "hull".Noe som passer meg
Den består liksom av to lag, hvor det ytterste kan kneppes av, og det innerste har et ganske lite hull i forhold til hva ihvertfall jeg er vant til fra andre amme bh'er
Minner litt om en sportstopp, blir det ikke litt tungvint å ta den av og på? Eller går det kanskje greit med at den ikke er like stram som sportstoppene...?Vis vedlegget 48805
Lukket forfra.
Vis vedlegget 48806
Åpnet forfra
Vis vedlegget 48807
Nærbilde
Vis vedlegget 48808
Lukket bakfra. Her ser du jo hullene og
Håper det var litt til hjelp
Minner litt om en sportstopp, blir det ikke litt tungvint å ta den av og på? Eller går det kanskje greit med at den ikke er like stram som sportstoppene...?