Tips til gode Amme BH'er!

Sniker litt... :) jeg sverger til Abecita amme bh. Har kjøpt i hvit og svart fra www.underverker.no. Synes igrunn de er ganske fine og :)

Var veldig fornøyd med Lindex sine i forrige svangerskap. Helt enkle i svart eller hvit.

H&M sine derimot gnagde veldig i sidene.

Jeg måtte kjøpe nye BH'er da brystene vokste under graviditeten, så jeg kjøpte like så godt ammeBH'e med en gang. Husker ikke helt om det var Lindex eller Adelsten jeg kjøpte de, men de er greie nok. Ikke noe pene å se på, men nøytrale. Det eneste som kan plage meg av og til er at det er en liten loddrett spile på siden (de er de eneste spilene i BHen) som kan gnage litt inn. Så hvis jeg skulle kjøpt nye nå, så ville jeg passet på at det ikke fantes en spile i det hele tatt i BHen.

Som jeg skrev i et tidligere innlegg om dette, så sverger jeg til Medela sin "sleep bra". EN deilig bh som man lett kan sove i, den strammer ikke noe, og puppene er lett tilgjengelige. Jeg kjøpte min på ebay.

Hm, det ser ut til at jeg ikke leste det du skrev grundig nok, for jeg bestilte den som heter Boob Fast Food (arti navn), men jeg er veldig fornøyd med den da :) Hehe, ja sånn kan det altså gå. Men det ser ut som den fra abecita har spiler, stemmer det? Jeg ville gjerne ha uten spiler jeg da....

Hm, det ser ut til at jeg ikke leste det du skrev grundig nok, for jeg bestilte den som heter Boob Fast Food (arti navn), men jeg er veldig fornøyd med den da :) Hehe, ja sånn kan det altså gå. Men det ser ut som den fra abecita har spiler, stemmer det? Jeg ville gjerne ha uten spiler jeg da....

Hehe! Men, den er sikkert super den og! Ja, den fra Abecita (som jeg tenker på) har spiler. De har også en uten spiler, som ser mer ut som en sportsbh.. jeg har den og. Innmari behagelig, men null hold! hehe.. fin sove bh! ;)

Hehe! Men, den er sikkert super den og! Ja, den fra Abecita (som jeg tenker på) har spiler. De har også en uten spiler, som ser mer ut som en sportsbh.. jeg har den og. Innmari behagelig, men null hold! hehe.. fin sove bh! ;)

Er det stor åpning når du åpner? Ser på den sprtsbh typen at det er ganske små "hull".Noe som passer meg ;)

Er det stor åpning når du åpner? Ser på den sprtsbh typen at det er ganske små "hull".Noe som passer meg ;)

Den består liksom av to lag, hvor det ytterste kan kneppes av, og det innerste har et ganske lite hull i forhold til hva ihvertfall jeg er vant til fra andre amme bh'er :)

Den består liksom av to lag, hvor det ytterste kan kneppes av, og det innerste har et ganske lite hull i forhold til hva ihvertfall jeg er vant til fra andre amme bh'er :)

Jeg finner liksom ingen bilder der hvor jeg kan se den åpen. Hvis du vil gjøre meg en stooor tjeneste å ta et bilde av den du har, så jeg kan få se den når den er åpnet ;) hvis du orker altså :) ser den koster litt, så kunne tenkt meg å se den litt bedre :)

ImageUploadedByBV Forum1391108280.943400.jpg
Lukket forfra.

ImageUploadedByBV Forum1391108309.964502.jpg
Åpnet forfra

ImageUploadedByBV Forum1391108325.935302.jpg
Nærbilde

ImageUploadedByBV Forum1391108342.456604.jpg
Lukket bakfra. Her ser du jo hullene og :)

Håper det var litt til hjelp :)

Tusen takk har du den med spiller også? Har den mere vanlig hull eller er den lik?

Minner litt om en sportstopp, blir det ikke litt tungvint å ta den av og på? Eller går det kanskje greit med at den ikke er like stram som sportstoppene...?

Den er som en sportstopp ja. Jeg synes ikke det er spesielt tungvindt egentlig, den er veldig myk og stretchy. Det negative er jo at det er ikke noe særlig hold i den, så jeg foretrekker spilebh'ene fra Abecita :)

Er utrolig fornøyd med bravado sine :) Uten spiler og god passform :) Tatt i bruk igjen for mange uker siden :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp