Tips til god snacks på kvelden?

Mamma-til-3

Forelsket i forumet
Noen som har tips til noe godt og helst sunt snacks? Går med et konstant sug etter ett eller annet og er sjelden mett[emoji28] men jeg kan ikke sitte å spise snop og chips hver kveld[emoji86]

Mandler og nøtter, oppskjærte grønnsaker...
Jeg har erfart at om jeg ikke spiser en skikkelig frokost, så småspiser jeg fra middag til leggetid. Men blir sånn et knekkebrød her og et knekkebrød der da siden jeg ikke spiser snop og chips og sånnt.

Skal prøve ut Linda Stuhaug’s broccolisalat idag! Håper den kan dekke litt matbehov [emoji28] Har lyst på noe å spise så å si hele tida [emoji849]

Jeg trenger også tips! Fort gjort at det blir noe søtt:(

Jeg trenger også tips! Fort gjort at det blir noe søtt:(

Yes, utrolig lett å ty til snopehyllene i butikken[emoji86] første halvdel av svangerskapet var jeg ikke interessert i snop eller brus men nå i jula bare eksploderte det! Har lakt på meg 4 kg i løpet av juleferien[emoji21][emoji6]

Pinklady-epler med dip:woot: Bruker mager kesam med en sånn holidaypose oppi:) Elsker de søte, saftige eplene sammen med kryddersmaken. Dekt to behov på en gang:p

Yes, utrolig lett å ty til snopehyllene i butikken[emoji86] første halvdel av svangerskapet var jeg ikke interessert i snop eller brus men nå i jula bare eksploderte det! Har lakt på meg 4 kg i løpet av juleferien[emoji21][emoji6]
Det er vanlig å gå litt raskere opp i velt uke 17-24 har jeg lest, så trenger ikke bare være jula ;)

Jeg sliter med at jeg er litt matlei, og da blir det så lett å ta noe godt på kvelden i steden for vanlig mat. Hjelper ikke å ha rester av julekakene liggende heller[emoji85] Ikke så bekymret for vekta, men tenker på at det blir for mye sukker.

Mye på usunt snacks her og.
Men kjøpte nettop appelsiner..og de var gode nå :)

Appelsiner! Jeg er helt hekta for tiden. Drikker også mye vann med sitronskiver i, så friskt og godt[emoji7]

Sniker fra juni..
Hjemmelaget hummus, metter godt og er rik på proteiner, null sukker og lite fett! Skjær opp agurk, gulrot, rå brokkoli og blomkål og dypp. Snadder!!! :love7

Back
Topp