Tips til god lipbalm

EOS, må ikke brukes hver dag for å ha fine lepper. Har vært plaget med tørre, flakende lepper hele livet og EOS hjelper så mye :)

Syns den baby lips fra maybelline er veldig god faktisk! Finnes i mange fine farger, og tror de har uten farge også :)

EOS, må ikke brukes hver dag for å ha fine lepper. Har vært plaget med tørre, flakende lepper hele livet og EOS hjelper så mye :)

Signerer denne. Lukter godt, gjør leppene myke og det finnes ikke noe skumlerier i de.:)

Jeg er veldig fornøyd med Weleda sin. De billige fra dagligvare funket ikke i det hele tatt.

Jeg elsker Sierra Bees, men aner ikke om man får tak i de i Norge. Bestiller fra iherb.com :)

Den blå, babylips fraMaybelline er kjempegod!!

Jeg synes aloe vera sin lepomade fra forever living er super god.
ImageUploadedByBV Forum1412369935.111038.jpg
Bruker ikke noe annet derfra, men den er fantastisk! Ikke vann i den, så du kan bruke den ute på vinteren uten at den fryser fast på leppene.

Hvis ikke er også eight hour cream fra Elizabeth arden fantastisk til både sår nese (inni) og lepper og så mye annet :)
ImageUploadedByBV Forum1412370119.157223.jpg

Last edited:
Elizabeth Arden eigth hour cream er fantastisk :)

Dr.Lipp fra vita er fantastisk god :) Er egentlig ment til brystvorter, men brukes av de aller fleste til leppene.

Jeg sverger til rosebud, og jeg har prøvd MANGE!

Jeg synes aloe vera sin lepomade fra forever living er super god.
Vis vedlegget 81289
Bruker ikke noe annet derfra, men den er fantastisk! Ikke vann i den, så du kan bruke den ute på vinteren uten at den fryser fast på leppene.
Bruker også den til aloe vera :) God :D

Lips fra Forever :) Den er helt fantastisk <3 Bruker den på småsår og insektsstikk og :) Kan visst brukes på hemorider og:laughing002

Syns helt vanlig vaselin funker best:) eller carmex (om det er sånn det skrives. Hvit krukke med gult lokk).

Jeg bruker mary kay leppe sett. Der er det en "skrubb" og en balm. Balmen trenger man nesten ingenting av, bruker den ca 1-2 ganger om dagen. Og skrubben brukes skjeldent. 1 gang i uka max. Får veldig fine lepper og blir ikke sår.

Plagdes med munnsår i flere uker i fjor. Så var jeg på mary kay party. Og iløpet av noen få dager var alt borte. Da hadde jeg prøvd mye forskjellig.

Back
Topp