Tips til god bh uten spiler?

Kiiwi

Glad i forumet
August 2018
Septemberhjertene 2018
Finnes det? En som støtter godt, men er uten spiler? Jeg syns det har blitt så tungt å puste når jeg sitter, og lurer på om det kan hjelpe med en annen type bh. [emoji848]

Disse fra KappAhl er fantastiske syns jeg, fikk skryt for dem av manuellterapeuten jeg går til også! Spileløse og gir god støtte, finnes som amme-bh og som vanlig bh også (og andre farger). Jeg valgte amme-bh for det trengs jo uansett etter fødsel [emoji1]
a9ec949657496c6fd41f2bb96f21bf55.jpg

Den jeg fant finnes i store størrelser og gir veldig god støtte.
Vet ikke hvilken størrelse du trenger, men greit å vite ihvertfall

Den jeg fant finnes i store størrelser og gir veldig god støtte.
Vet ikke hvilken størrelse du trenger, men greit å vite ihvertfall

For meg føles det som jeg har enorme pupper, men så veldig store er de egentlig ikke. I følge den størrelsetabellen på linken skal M passe. Ville helst ha prøvd i fysisk butikk, men tror nok jeg kommer til å ta sjansen på å bestille uansett. Worst case så får jeg bruke den som «hjemme-bh».

De fra KappAhl husker jeg venninnen min anbefalte også. Jeg har bare ikke tenkt over at jeg kan kjøpe amme-bh allerede.
Så tusen takk for tips begge to. Skal teste ut, og satser på det blir bedre å puste[emoji106]

De fra KappAhl husker jeg venninnen min anbefalte også. Jeg har bare ikke tenkt over at jeg kan kjøpe amme-bh allerede.
Så tusen takk for tips begge to. Skal teste ut, og satser på det blir bedre å puste[emoji106]
Jeg hadde så problemer med vanlige bh-er da jeg skulle litt tilbake på jobb igjen etter sykemelding, de strammet og trigget kvalme, så jeg var rundt flere steder for å finne en god bh. Babyshop også, men de satt bare helt rart på meg. (Har ganske store pupper, men ikke helt giga.) Hadde ikke akkurat trua på at bh til 150kr/stk skulle gjøre susen, men det gjorde de altså! Og da kjøpte jeg like greit amme-bh og har nå brukt kun det siden påske [emoji23]

For meg føles det som jeg har enorme pupper, men så veldig store er de egentlig ikke. I følge den størrelsetabellen på linken skal M passe. Ville helst ha prøvd i fysisk butikk, men tror nok jeg kommer til å ta sjansen på å bestille uansett. Worst case så får jeg bruke den som «hjemme-bh».
Den gir veldig god støtte ihvertfall.
Boob sine er også ok og ikke så store så avhenger litt av behov og hva man trives med etc.

Kjøpte på KappAhl i dag, og har bestilt den fra bravado også. Tror jeg tok litt for stor størrelse i de fra KappAhl, men det hjalp ihvertfall på «pusteproblemet», så da er jeg godt fornøyd. Så venter jeg i spenning på den som kommer i posten.

Kjøpte på KappAhl i dag, og har bestilt den fra bravado også. Tror jeg tok litt for stor størrelse i de fra KappAhl, men det hjalp ihvertfall på «pusteproblemet», så da er jeg godt fornøyd. Så venter jeg i spenning på den som kommer i posten.
Håper du blir fornøyd [emoji5]

Så bra.
Håper noe fungerer for deg.

Jeg opplever at babyens leie påvirker pustingen min

Back
Topp