Tips til god bedring pakke til kompis som skal opereres!!

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Eg har ein kompis som skal ha ein stor operasjon i mårro, e ryggen dei skal inn å fikla med. Han har fått besekjed om at han i 12 veke etter operasjonen må ta da veldig med ro. Blir ein god del ligging på han stakkar.

Han har gitt klar beskjed om at han vil ikkje ha nåken blomster [8D]
Eg tenkte eg skulle handle litt forskjellig han kunne nusle med når han låg der å kjeda seg.

Han liker tegneserier, Tenkte eg skulle kjøpe ei pondus bok (veit han lika pondus)
Han har xboks 360, tenkte å sjå om eg fant eit ikkje so alt for dyrt spill te han, Nåken tips? Han lika krigspill [&:]
Ein eller anna iq figur?

Men der stoppa da for meg, har null peiling på ka meir eg kan finna på, så om nåken har nåken goe tips, så tar eg imot med stor takk!!![:)]

Xbox-spill er sikkert lurt ja[:)] Ellers kan du putte oppi litt snacks, kryssord/souduko-blader (om han liker det), en god film, bøker.. Stakkars som må være rolig i 12 uker iallfall[&:]

ORIGINAL: Adinesinmamma

Xbox-spill er sikkert lurt ja[:)] Ellers kan du putte oppi litt snacks, kryssord/souduko-blader (om han liker det), en god film, bøker.. Stakkars som må være rolig i 12 uker iallfall[&:]

Huff, ja synes skikkeli synd på han stakkar! Han er av typen so egentlig ikkje klara å holda seg i ro, må alltis ha nåke å nysla med, så ditta kjeme te å bli hardt for han [&o]

Takk for gode tips, blir nok et xbox spill og bøker iallefall, kryssord var jo ein kjempegod ide og da! [:)]

Call of duty er ihvertfall et populært krigsspill her i heimen[:D]

En god bok? En dvd serie?

Blader?... Bil... båt?.. vet ikke hva han liker jeg.. men finnes jo mye blader på narvesen :)

ORIGINAL: Frk. Bøllefrø

Call of duty er ihvertfall et populært krigsspill her i heimen[:D]

En god bok? En dvd serie?

Noterer ned [:)] Tusen takk for tips [:D]

hva med gavekort der du skriver(om du gidder å gjøre det for han da)

hver uke de neste 12 ukene, skal eg personlig hente og levere en dvd og betale leien for de(blir vel 500spenn til sammen ca??) en gang i uken for deg! filmtittel er det eneste du trenger å bestemme deg for!

elelr for mye arbeid? har du lappen forresten, og bor litt sentralt? ellers kan det jo være et særdeles dårlig forslag når eg tenker meg om hehe[:D]

ORIGINAL: FrøkenPanda

Blader?... Bil... båt?.. vet ikke hva han liker jeg.. men finnes jo mye blader på narvesen :)

Han er glad i både båt og bil. Hadde det vært opp til han så hadde han brukt hele dagene sine både på sjø, og under en bil [8D]

Gode tips! Tusen takk [:)]

ORIGINAL: lykkeligmamman

hver uke de neste 12 ukene, skal eg personlig hente og levere en dvd og betale leien for de(blir vel 500spenn til sammen ca??) en gang i uken for deg! filmtittel er det eneste du trenger å bestemme deg for!

elelr for mye arbeid? har du lappen forresten, og bor litt sentralt? ellers kan det jo være et særdeles dårlig forslag når eg tenker meg om hehe[:D]

Da va jo ein goe ide!! Eg har lappen, å me tanke på kor me bur så bur eg vel egentli sentralt [8D]

Han har "kjerring" å tre onga då, så egentli e vel nett da nåke hu hadde tatt seg av, men kan jo diskutera litt me henna [:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: lykkeligmamman

Da va jo ein goe ide!! Eg har lappen, å me tanke på kor me bur så bur eg vel egentli sentralt [8D]

Han har "kjerring" å tre onga då, så egentli e vel nett da nåke hu hadde tatt seg av, men kan jo diskutera litt me henna [:)]

så flott:) eg prøvde bare å tenka på ka eg sjøl hadde satt mest pris på:D
lykke til, så snill vennine du er!

Back
Topp