Bkno1352270
Andre møte med forumet
Hei! Jeg ser etter god alkoholfri vin ( som smaker vin). De jeg har smakt på vinmonopolet smaker druesaft eller solbærsaft. Liker ikke alkoholfri øl / cider / kombucha. Er villig til å kjøpe på nett hvis produsenten er bra. Noen som har noen anbefalinger?

Mye bedre kvalitet enn det jeg har smakt tidligere, og mindre søtt også.
 Mye bedre kvalitet enn det jeg har smakt tidligere, og mindre søtt også. 

Ellers er det noen "gode" hvitviner så lenge de ikke er for søte, men har dessverre ingen å anbefale foruten de boblene. Jeg holdt meg helt ærlig til bobler i de månedene jeg var gravid fordi jeg ikke fant noe skikkelig god vin. Ser du har fått noen fine tips også, måtte notere den selv. Alkoholfri rødvin som smaker godt finnes ikke
 Ellers er det noen "gode" hvitviner så lenge de ikke er for søte, men har dessverre ingen å anbefale foruten de boblene. Jeg holdt meg helt ærlig til bobler i de månedene jeg var gravid fordi jeg ikke fant noe skikkelig god vin. Ser du har fått noen fine tips også, måtte notere den selv. Alkoholfri rødvin som smaker godt finnes ikke  Trust me. Jeg elsker vin, særlig Pinot noir, men selv ikke rødvin med den druen er drikkende uten alkohol.
 Trust me. Jeg elsker vin, særlig Pinot noir, men selv ikke rødvin med den druen er drikkende uten alkohol.

Her har postnord lagt den inn i pakkeboksen VEL vitende om dette, for esken var totalødelagt, tydelig full av glass + våt fra drikken. Veldig skuffet - men kan si at det luktet virkelig vanlig vin av den esken, og ikke som den alkoholfrie jeg har kjøpt på polet! Så nå er jeg enda mer spent enn før på å smake disse. Kom også med en veldig koselig, håndskreven lapp.
 Her har postnord lagt den inn i pakkeboksen VEL vitende om dette, for esken var totalødelagt, tydelig full av glass + våt fra drikken. Veldig skuffet - men kan si at det luktet virkelig vanlig vin av den esken, og ikke som den alkoholfrie jeg har kjøpt på polet! Så nå er jeg enda mer spent enn før på å smake disse. Kom også med en veldig koselig, håndskreven lapp.