Tips til god alkoholfri drikke?

Rognebæret

Betatt av forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Synes ofte det er hyggelig å kjøpe med noe alkoholfritt fra polet hvis jeg skal et sted der andre drikker vin, men i det siste har jeg begynt å savne litt variasjon. Går mye i Himmelstund her (som jeg egentlig synes er veldig god) og ellers andre typer epledrikker med solbær eller pære, osv. Har også testet litt alkoholfri vin, men ikke funnet noen jeg liker spesielt godt. Noen som har noen tips til alkoholfrie alternativer til vinkvelden? Trenger ikke være fra polet heller. Føler jeg har sett en tråd på dette en gang, men fant den ikke i farta :)

Denne synes jeg er skikkelig god! Selges i alle fall på meny, men har sett den i andre dagligvarebutikker også :cat:

Vedlegg

• 71834C80-4B70-40C8-B4B7-F5DF436C7E73.jpeg
    71834C80-4B70-40C8-B4B7-F5DF436C7E73.jpeg
    121,1 KB · Visninger: 16
Ikke vin da, men jeg syns claustaler radler limon er veldig god! Munkholm sin syns jeg ikke er like god… men endel gode av de radlerne, med bringebær, grapefrukt o.l.

Kan også anbefale denne, hvis du savner sprudlende☺️ Eller så har jeg fått sansen for veldig mange alkoholfri øl slag, bare spør om du liker det☺️ Synes også en god gin drink har vært godt før, så her ble jeg overrasket over at det fantes gin uten alkohol, heter ginish og kan blandes med tonic.

3D1DEBF8-E78E-40EE-8BC9-58C438D82244.jpeg

Kan også anbefale denne, hvis du savner sprudlende☺️ Eller så har jeg fått sansen for veldig mange alkoholfri øl slag, bare spør om du liker det☺️ Synes også en god gin drink har vært godt før, så her ble jeg overrasket over at det fantes gin uten alkohol, heter ginish og kan blandes med tonic.

Vis vedlegget 386182
Herlig! Takk. Ginish har jeg smakt, men har ikke testet å lage drinker selv, men kanskje jeg skal kjøre på med det i kveld. Er også veldig glad i øl, så tar gjerne imot tips :love7

Herlig! Takk. Ginish har jeg smakt, men har ikke testet å lage drinker selv, men kanskje jeg skal kjøre på med det i kveld. Er også veldig glad i øl, så tar gjerne imot tips :love7

Mannen drikker en del Aass uten hvertfall. Han liker flere av de men den spesielt.

Snart har jeg pløyd gjennom det meste av alkoholfri øl i sommer. Jeg er veldig glad i øl så her er min liste:
- Fripa mango (den så jeg du hadde kjøpt)
- Lervik no worries mango
- corona 0,0 smaker helt likt som vanlig corona
- Erdinger alkoholfri øl
- peroni alkoholfri
- Hima humle fra nøgne Ø
- stripped craft fra nøgne Ø

Dette er de øltypene jeg synes smaker nærmest det samme som vanlig øl. 8673AEF0-F4CD-45AE-8630-98A5F5E2B1F7.png5DDF638B-0589-4A9B-96E4-644D6BC2A7FE.pngDAF2FFA4-8A8D-4099-856F-C2D89D31DBBC.png56534B8E-5678-4739-AD5A-3DA03021D036.png

Snart har jeg pløyd gjennom det meste av alkoholfri øl i sommer. Jeg er veldig glad i øl så her er min liste:
- Fripa mango (den så jeg du hadde kjøpt)
- Lervik no worries mango
- corona 0,0 smaker helt likt som vanlig corona
- Erdinger alkoholfri øl
- peroni alkoholfri
- Hima humle fra nøgne Ø
- stripped craft fra nøgne Ø

Dette er de øltypene jeg synes smaker nærmest det samme som vanlig øl. Vis vedlegget 386209Vis vedlegget 386210Vis vedlegget 386211Vis vedlegget 386208
Dette er helt nydelig! Tusen takk for tips :D

Inspirert av denne tråden, kjøpte jeg to alkoholfrie øl i går. Ikke vant til øl, så jeg liker dem skkkert ikke, men… satte dem i kjøleskapet og glemte dem o_0!

Jeg drikker ikke alkohol, det er ingenting spesielt, bare at jeg liker ikke smaken. MEN! I denne graviditeten, jeg tenker ofte om øl og vin :bored: så mange gode tips her :)

Back
Topp