Tips til god øyekrem

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Kan noen tipse meg om en god øyekrem som ikke koster skjorta, med mye fukt er sååå tørr. Gjerne som kan kjøpes på blivakker eller lignende :)
 
Denne er ikke noe super billig, og er ikke en ren øyekrem heller. Anbefaler Elemis Pro-Collagen Eye revive mask, den er utrolig bra. Jeg bruker bare denne istedenfor øyekrem nå.
Du kan bruke den som serum, maske, primer eller som en balm i løpet av dagen. Kan brukes både under og over sminke. Den er utrolig dryg, behøver ikke så mye.
 
Ole Henriksen sin Banana bright eye creme, har tidligere brukt decleor sine serier, men byttet til Ole Henriksen da jeg kjente huden trengte en forandring. Super fornøyd med både banana bright serum, juicy ansiktsrensen, øyekremen og en god og fet ansiktskrem, tror den heter c-rush et eller annet double creme. De er litt dyre, men ofte på salg og veldig drøye i bruk. Så de holder lenge:D
 
Jeg sverger til Clinique til ansiktet:) synes det trekker kjapt inn, er drøy i bruk og føler meg fresh med en gang.
Kan også anbefale biotherm sine produkter, blant annet aquasource øyekrem som er en gel som avkjøler og trekker raskt inn:)
 
Kan noen tipse meg om en god øyekrem som ikke koster skjorta, med mye fukt er sååå tørr. Gjerne som kan kjøpes på blivakker eller lignende :)

Korres black pine er super til tørrere hudtyper, gir masse fukt uten å bli klissete og påvirker ikke ev. sminke som puttes over. Den er laget for voksen hud (som ofte blir litt mer fuktfattig) så den har også bonusen av å være oppstrammende og kommer i hygienisk pumpeflaske. Er ofte 30% avslag på Korres hos vita.

https://www.vita.no/hudpleie/oyekremer/korres-black-pine-3d-eye-cream


Ser banana bright er nevnt over, den er også en veldig god øyekrem, men ikke noe jeg ville anbefalt til veldig tørr eller fuktfattig hud, da den ikke er så veldig rik (anbefaler denne derimot til en hud som er normal/kombinert/fet og vil ha en enkel øyekrem som lysner og frisker opp). Jeg har jobbet med salg av blandt annet Ole Henriksen i åresvis og de hadde flere gode øyekremer som var egnet for tørrere hud tidligere, men akkurat banana bright vil jeg ikke anbefale med utgangspunkt i at du nevner du er svært tørr.

LRP som linkes til i innlegget over er også svært god, LRP har genrelt svært gode produkter til tørrere hud og de er drøy i bruk uten mye dilldall :)
 
Back
Topp