Tips til gave til mannen som fyller 30?

LittleMonkii

Forumet er livet
Det er lenge til, men jeg må begynne å planlegge og spare allerede nå. 

Jeg vurderer en ferie, eller langhelg et eller annet sted. Vi vil på det tidspunktet ha et barn på 3år og et barn på 6måneder.

Noen forslag til hvor man kan dra som også er hyggelig med barn?
Han er ikke et "Gran Canaria-menneske" :)

Min blir også 30 år i år. Nesten samtidig blir min far 50 år og min bror 20 år.

Så mamma og jeg har ordnet en uke med "gran canaria-ferie" i mai for alle sammen, samt svigers. Men vi valgte en plass som ikke er sånn typisk festplass for det er ikke noen av oss ute etter. Meget rolig liten fiskeby helt syd på øya. Stikker et par turer inn til Maspalomas for å se på den fine store dyreparken og noe tivoli for ungene.

Og siden vi er 9 voksne og bare 2 barn så skal han og jeg få en kveld fri til å gå på restaurant, vandre på stranda osv osv. Du vet, en kveld for oss selv :)

Men siden han ikke er en sånn som liker sånne plasser så kanskje Praha er plassen? Jeg har vært der og tenker at neste gang så skal ungene bli med. Kjempefin by :D

Min blir også 30 i år :)

Jeg har kjøpt lavvo til han! Så skal jeg og min svoger slå den opp ved et fiskevann en lørdag. Min svoger skal avtale fisketur med gubben, men når han kommer er det jeg og lavvoen som er der ;) Så skal vi lage god mat på bål og kose oss MAKS!

Satt å tenkte på det her nå. Mannen blir 30 i juli, og er fotball frelst. Jeg hadde gaven i boks allerede, en tur til Barcelona på hans primisser (som da innebærer en tur på FCBarcelonas tribune) og tenkte å bestille fotballbilletter også i tillegg. Så nå på nettet at turen kommer på 12.000 kroner for oss begge, sikkert ikke så ille pris, men jeg synes det er mye, ihvertfal for oss som bare har 1 inntekt for tiden.

Så, har dere noen andre forslag?

Min mann blir 35 i sommer, ikke rundt tall da, men halvjubileum :)

Jeg planlegger en helgetur til Oslo for oss. Mannen min er kokk og har en forkjærlighet for Bent Stiansens mat, så her blir det hotellovernatting og 10-retters middag på Statholdergaarden.

Majaa skrev:
Min mann blir 35 i sommer, ikke rundt tall da, men halvjubileum :)

Jeg planlegger en helgetur til Oslo for oss. Mannen min er kokk og har en forkjærlighet for Bent Stiansens mat, så her blir det hotellovernatting og 10-retters middag på Statholdergaarden.

ååå.. det kan anbefales på det sterkeste :)
helt fantastisk. husk å kjøpe vinmenyen som hører til, det topper det hele..

Jeg ville anbefale Plah også hvis dere først er i Oslo.. Dagens 8 retter med vinmeny... ikke så vært pris heller.. ca 2000 for 2 ink alt.

Renate88 skrev:
Satt å tenkte på det her nå. Mannen blir 30 i juli, og er fotball frelst. Jeg hadde gaven i boks allerede, en tur til Barcelona på hans primisser (som da innebærer en tur på FCBarcelonas tribune) og tenkte å bestille fotballbilletter også i tillegg. Så nå på nettet at turen kommer på 12.000 kroner for oss begge, sikkert ikke så ille pris, men jeg synes det er mye, ihvertfal for oss som bare har 1 inntekt for tiden.

Så, har dere noen andre forslag?

Nesten nøyakti samme gave som jeg planla og IKKE bestilte til min mann, nettopp på grunn av pris :P

Jeg endte med å kjøpe tandem - fallskjermhopp til mannen i stedet :D

Back
Topp