Tips til gave/oppmerksomhet til venninne? :)

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
En god venninne har endelig fått drømmejobben etter mange år i usikre vikariat, har derfor lyst å sende henne en liten oppmerksomhet i posten for å gratulere.

Men jeg er håpløs på sånt, har dere noen tips? :)

Vet ikke hvor mye du ser for deg å bruke, men det er jo tanken bak som teller... hva med en sjokoladeplate eller to, sammen med et hyggelig kort? Lett å sende i posten...

Vet ikke hvor mye du ser for deg å bruke, men det er jo tanken bak som teller... hva med en sjokoladeplate eller to, sammen med et hyggelig kort? Lett å sende i posten...

Ja, noe sånt er ikke dumt, er jo hyggelig bare å få post som ikke er regninger ;)

Eller en koselig blomst på døren :)

Hva er morgenlevering? Hvis det er snakk om frokost, ville ikke jeg likt å fått det som en overraskelse. Greit å sette av tid:-)

Hva er morgenlevering? Hvis det er snakk om frokost, ville ikke jeg likt å fått det som en overraskelse. Greit å sette av tid:-)

Ja, de har masse frokostvarer og så henges det på postkasse/dør og man får SMS om at det har kommet :) I blant har jeg sendt feks kanelboller til bursdagen til en venninne eller lignende, så henter de det når de selv vil utenfor :)

Back
Topp