tips til gave 95 år

Jeg__sitter__bak__blomsterbuketten__jeg

mamma til 2, ei på 16 og en på 5 og er gravid:)
Hei, en slektning blir 95 år.

noen som har tips til gave?

Blomster, konfekt, pledd blir litt kjedelig, sikkert mange andre som gir det!

klær kanskje, ?? Nei, dere kom med tips!

alle forslag mottas med takk;)

Familiebilder? En fin vase? Gavekort på fotpleie?

En liten kurv med et flaxlodd, en sjokoladeplate, nye ullsokker (finn noen som strikker) eller noe sånt?

Her pleie me kjøpa ei eska/boks/korg med dagligvarer og litt kjeks og godsaker, evt såper ol. Då sleppe ho å fylla opp leiligheten med masse dill og da e nåke så blir brukt og ho har bruk for :)

Bur ho i omsorgsbolig/sjukeheim så hør med de ka ho trenger.(blir vi veldig glad for;) ) om ho bur heime så kanskje en kurv med ting som blir 'brukt' kjeks, brus, sjokolade, shampoo, ansiktskrem fotpleie, frisør?

* surfer på appen (som for tiden ikkje virker som den skal :( ) *

Til de i familien som er vanskelig å kjøpe gaver til, og til de som "har alt", pleier vi å lage til en fin kurv med masse gøy og godt oppi :) Da kjøper vi inn noe snacks vi vet vedkommende er veldig glad i, noe kaffe og te kanskje og putter oppi noen flaxlodd og litt bilder og diverse :)

takk for alle svar.

Det ble til at vi bare ga en potteplante.
I selskapet er jeg glad for at vi ikke ga noe fantasifullt slik som jeg hadde tenkt.

det bør legges til at det er en eldre dame dette som" noen dager er senil."
hun kan ikke for eksempel dra til fotpleier selv. da blir det hennes nærmeste pårørende som ordner dette. vi er ikke de nærmeste pårørende.

Kurv med god mat hadde nok vert en enda bedre gave.

Back
Topp