Tips til gøy måte å fortelle pappaen om graviditet ❤️

Dame29år

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Hei! Idag fikk jeg en veldig god nyhet! ❤️

Har noen tips til en gøy og koslig måte å fortelle barnefaren at den eviiige ventingen er over ? :woot:

Håper mange svarer ❤️:shy:
 
Ved første hadde jeg pakket inn bodyer som han fikk pakke opp.
Nestemann skulle jeg ha på førstemann en body der det sto at han skulle bli storebror. Men ble litt ivrig og logga inn på de gamle graviditetsappene, så han fikk beskjed av søppelposten sin at jeg var gravid :hilarious:
Det gikk dessverre ikke veien, så neste gang må jeg vel være mer forsiktig :rolleyes:
 
Ved første hadde jeg pakket inn bodyer som han fikk pakke opp.
Nestemann skulle jeg ha på førstemann en body der det sto at han skulle bli storebror. Men ble litt ivrig og logga inn på de gamle graviditetsappene, så han fikk beskjed av søppelposten sin at jeg var gravid :hilarious:
Det gikk dessverre ikke veien, så neste gang må jeg vel være mer forsiktig :rolleyes:
Heheh, så morsomt! Dette blir våres første.. Vi har prøvd i 10 måneder nå.. Så er veldig fornøyd :happy::happy: Vurderte å kjøpe denne boken https://www.norli.no/pappa-for-fors...MIhvTMxdLo9wIVBYXVCh0b3wmPEAAYASAAEgInm_D_BwE .. Gi den til han idag etter jobb :happy:.. Hva synes du om den idéen? Litt kjedelig kanskje.. ?
 
Jeg våknet han med positiv graviditetstest og et valmuefrø og sa «så liten er babyen vår i dag»:D Gratulerer:Heartred
 
Back
Topp