Tips til gåbil e.l?

Elis84

Glad i forumet
Jeg skal kjøpe ny gåbil eller liknende til gutten vår. Noen av dere som har erfaring på hva som kan være gøy? Tror dere jeg burde kjøpe bil (eventuelt hvilken?) eller moped? Tips mottas med hjertelig takk! :)

Vi har en gåbil fra toys r us. Denne: http://www.toysrus.no/Merker/DISNEY/OLE%20BRUMM%20Pop%27N%27See%20g%C3%A5bil.aspx?id=610918
(håper linken virker)

Det er en kule som får masse lyd og snurrer rundt når han trykker på knappene. Er også 4 figurer som popper opp når man vrir, trykker og slik på bilen. Denne er en stooor hit her i huset. Leker fortsatt mye med den hver eneste dag, og han fikk den til bursdagen så det er en stund siden han fikk den nå ;-) hehe.

Vi har også en svart brio tralle som han er glad i og leker mye med =)

Veldig fornøyd med begge deler =)

Vi har en helt vanlig gåbil uten noe duppe ditter og han elsker den!! Den er ganske stor, så det er ikke så lenge siden han nådde nedi med beina og kunne skubbe seg rundt i huset og ute :) han elsker bare den gåbilen!! springer rundt med den og sitter på den og skubber seg rundt :)

Her i huset har vi kjøpt balansesykkel til småen!! Er så spent på om den passer og om han får det til!! Han elsker å springe rundt i barnehagen med trehjulssykkelen, så tenker at dette blir en hit!! En veninne av meg kjøpte sånn til guttene sine og eldste mann begynte å sykle uten støttehjul når han var 3,5 år! Er visst helt vanlig å bruke i Danmark og Tyskland, men er mer nytt her i Norgen!! Kommer i posten om noen dager :)

Vi har tre forskjellige gåbiler, samt gåvogn og alle er populære hos poden. En er helt ordinær med bare tute og den bruker han ute. De to andre har div form for lyd. Han liker det også, men det han er mest opptatt av er at han kan gå bak den, sitte oppå sete og sparke seg framover og at han kan putte kosefilla si under lokket på dem! Så mitt råd er rett og slett; kjøp en som du synes ser ok ut og bruk den. Den blir helt sikker populær uansett. ;)

Tusen takk for tips! :) Jeg kjøpte blå enkel en uten noe form for duppedingser utenom tute og bensinlokk. Men den har ratt sånn at han kan styre hjulene selv, det syns jeg virka greit. Blir nok gøy for han å komme hjem til bil imårra. :):)

Back
Topp