Tips til flink privat gyn. i OSLO for UL..?

Linsa

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Heihei,:shy:

Jeg tenkte bestille lege/jordmortime i uke 10. Vil da prøve å bli henvist til en tidlig ultralyd. Hvis dette ikke går, eller hvis det er for lang ventetid tenker jeg å bestille selv i uke 12. Da kan man se mye i tillegg til at man kanskje kan se kjønn ;)?

Har allerede tatt en TUL ved Volvat i uke 7. Veldig stiv pris her, tror jeg betalte 1600 for å se på skjermen og fikk ikke vite noe mer.. Vil gjerne et sted som er litt billigere og hvor jeg vet det er flinke folk. Har dere noe sted dere vil anbefale så setter jeg stor pris på det :happy:

Sniker fra august her, jeg tok tidlig ul på Oslo city legesenter, koster 1200,- og jeg er veldig fornøyd ☺️. Så anbefales på det sterkeste :) ImageUploadedByBV Forum1453925396.095340.jpg

Slik ble ett av bildene :)

Takk for tips! Så du kjønn uke 12? kunne de se om noe var "galt" også?

Takk for tips! Så du kjønn uke 12? kunne de se om noe var "galt" også?
Ikke kjønn dessverre men, hun var veldig flink til å fortelle hva hun så og om nakkefolden også viste hun oss på bilene og alt var bra sa hun ;) frisk liten aktiv baby og det var veldig morsomt å se hvor aktiv den er :)

Ikke kjønn dessverre men, hun var veldig flink til å fortelle hva hun så og om nakkefolden også viste hun oss på bilene og alt var bra sa hun ;) frisk liten aktiv baby og det var veldig morsomt å se hvor aktiv den er :)
ImageUploadedByBV Forum1453925941.255367.jpg
Her ser du ganske tydelig alt og hun målte nakkefolden for å se at det var innen for normalen :)

Det Er ikke anbefalt å ta 3D Så tidlig, er vel ikke anbefalt før uke 27-30. Så ville ikke gjort det! Tror ikke de kan se så veldig mye mer så tidlig :)

jeg anbefaler sterkt majorstuaklinikken :D fantastiske folk og fine bilder!

Jo nærmere uke 13 man er jo bedre resultat får man av andre ting man kan sjekke også :)
F.eks Spesialistsenterer for kvinner på Jessheim. (tar utvendig ul da)

Sniker fra oktober - Anbefaler Smestadgynekologene på det varmeste! Utrolig dyktige folk!! Jeg går selv til Mortensen, føler meg veldig ivaretatt hos han. Fantastisk lege :):)

Jeg har tidligere vært hos Smestadgynekologene i forbindelse med cyste på eggstokken, og var storfornøyd! Hyggelig, dyktig til å forklare og forklarte mer enn jeg lurte på:)

Back
Topp