Heihei,![shy :shy: :shy:](/styles/default/xenforo/shy.png)
Jeg tenkte bestille lege/jordmortime i uke 10. Vil da prøve å bli henvist til en tidlig ultralyd. Hvis dette ikke går, eller hvis det er for lang ventetid tenker jeg å bestille selv i uke 12. Da kan man se mye i tillegg til at man kanskje kan se kjønn
?
Har allerede tatt en TUL ved Volvat i uke 7. Veldig stiv pris her, tror jeg betalte 1600 for å se på skjermen og fikk ikke vite noe mer.. Vil gjerne et sted som er litt billigere og hvor jeg vet det er flinke folk. Har dere noe sted dere vil anbefale så setter jeg stor pris på det![happy :happy: :happy:](/styles/default/xenforo/happy.png)
![shy :shy: :shy:](/styles/default/xenforo/shy.png)
Jeg tenkte bestille lege/jordmortime i uke 10. Vil da prøve å bli henvist til en tidlig ultralyd. Hvis dette ikke går, eller hvis det er for lang ventetid tenker jeg å bestille selv i uke 12. Da kan man se mye i tillegg til at man kanskje kan se kjønn
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Har allerede tatt en TUL ved Volvat i uke 7. Veldig stiv pris her, tror jeg betalte 1600 for å se på skjermen og fikk ikke vite noe mer.. Vil gjerne et sted som er litt billigere og hvor jeg vet det er flinke folk. Har dere noe sted dere vil anbefale så setter jeg stor pris på det
![happy :happy: :happy:](/styles/default/xenforo/happy.png)