Tips til fin vin å gi bort?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Skal kjøpe en fin vin å gi til naboen (etter sønnen min knuste bil ruta dems og vi slapp unna med å betale) og vil gi de en litt fin vin da [:D] Hva kan man kjøpe? en som ikke er så billig da[8D]

ORIGINAL: Intense

Faugistini V (vet ikke om det er rett skrevet[:-])

Den er ikke dyr heller, men en flott rødvin[:)]

Er det en fin vin som passer å gi bort?[:D] vil liksom ikke komme med en vin til 80,- når vi slapp unna med flere tusen[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Faugistini V (vet ikke om det er rett skrevet[:-])

Den er ikke dyr heller, men en flott rødvin[:)]

Er det en fin vin som passer å gi bort?[:D] vil liksom ikke komme med en vin til 80,- når vi slapp unna med flere tusen[:D][:D][:D]

tror den koster 130 kr..

eller 150 for 2002 årgangen.. husker ikke helt.. jo eldre vinen er, jo dyrere er den.. men den er lett å like for alle, og utrolig god[:)]

Høres bra ut [:D]

Ellers har jeg hørt om Amarone, søkte på nett og det var stive priser[:-] hmm...får høre med de på polet også, om de vet om hva folk pleier å gi bort i gave[8D]

Angående vin, kjøp en Barolo. Der fins det alle prisklasser, og mye godt [:D]

Eller en Amarone, men som du sier, de koster litt mer.. Men det finnes mange gode i 250-300 kr klassen [:)]

ja, det er jo eeegentlig greiest.. hihi..

men heldig dere slapp unna med alle pengene[:)]

Ja vi var utrolig heldige, de hadde en bra glass forsikring så det koster ikke de en kr [:D] da syns jeg vi kan kjøpe en vin til de[:D]

ORIGINAL: Cathrine83

Eller en Amarone, men som du sier, de koster litt mer.. Men det finnes mange gode i 250-300 kr klassen [:)]

Ja jeg googlet og så at test vinneren kostet ca 299,- [:D] men får se hva de har inne, de dyre er vel ofte til å bestille osv..vil gi de den før helga så kan de kose seg med den på 17 mai[:D]

ORIGINAL: Danderfluffy

Pinnevinen, eller Cantina Rossa! Knall god, og en søt flaske![:D]
For å gjøre opp kan du kanskje kjøpe 3 liter'n[8D]

Haha..har de mer en nok på 17 mai hvertfall...[8D][:D]

Back
Topp