tips til fin film for 3 åring?

4xS

Forumet er livet
VIP
vi skal kjøre biltur på 4 timer til fredag og til søndag, og trenger en ny film til lillegull som han kan se på i bilen [:)]

fikk tips om Happy Feet, men ser den har 7 års-grense så da er den uaktuell. For lillegull er veldig vár på ting han ser på, det kan ikke være skummelt overhodet. Heller ikke veldig trist, for da blir han så lei seg. (han begynte å gråte av Mikkes klubbhus når Mikke passa en annen hund og Pluto ble litt lei seg fordi han ikke fikk så mye oppmerksomhet)... [8D]

Vet ikke helt jeg.. Min 4 åring vil bare se filmer med virkelige mennesker og ikke tegnefilmer[8D]

Skulle til å si at Happy Feet er jo KJEMPEFIN! Gutten min på 2 elsker den!
Men hvis han er så var og følsom overfor triste og skumle ting, så ja.. Ikke ta den hehe. Det er jo en del drama i den!

Da tenker jeg kanskje å laste ned noen serier? Timmy Time og sånt! Det må jo være det mest "harmløse" [:)]

postmann pat, brannmann sam, drømmehagen?

ORIGINAL: Toggolino

Skulle til å si at Happy Feet er jo KJEMPEFIN! Gutten min på 2 elsker den!
Men hvis han er så var og følsom overfor triste og skumle ting, så ja.. Ikke ta den hehe. Det er jo en del drama i den!

Da tenker jeg kanskje å laste ned noen serier? Timmy Time og sånt! Det må jo være det mest "harmløse" [:)]

har sett Happy Feet selv og husker det var mye sang og dans, og det elsker han jo. men ellers husker jeg ikke så mye av den filmen. og hvis den er litt trist og skummel så må vi nok vente noen år [8D]

ORIGINAL: _vimsa83_

postmann pat, brannmann sam, drømmehagen?

kanskje de to første der ja [:)] drømmehagen ble han lei for halvannet år siden eller sånn.

Back
Topp