Tips til film? Netflix

Kiitos linkistä Halipossu. Kyllä meilläkin noi puput(2kpl) on vapaana melkein koko ajan. Ja ne kanssa tykkää hoitaa(nuolla käsiä ja vaatteita). Kädet oon nyt pessyt huolellisemmin ku aijemmin jos on tullut koskeneeksi niitten pissiin tai kakkaan.

Den har jeg sett. BRA ja!!

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Er det bare jeg som synes P.S. I love you var oppskrytt? Jeg er vanligvis lettrørt og sippete, men den filmen gjorde ingenting for meg.. :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jammen da må du se den:) arti kos film:)

Og for noen dager siden begynnte jeg og sambo og se serien : How I meet youre mother. Etter anbefaling herrifra!!!! Vi ler mye...

Ja,den er bra. Har bare sett den på tv,men har tenkt å se på netflix etterhvert,fra episode 1 :)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Er det bare jeg som synes P.S. I love you var oppskrytt? Jeg er vanligvis lettrørt og sippete, men den filmen gjorde ingenting for meg.. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg syntes den var hærlig. Jeg sippet mye, til om med samboeren min ble litt fuktig i øynene.. Er endel år siden vi så den, men den filmen er en vi virkelig likte.. :)

serien OZ,

Guuud å jeg sippa mot slutten, til å med sambo, å vi satt å grein sammen begge to.

Ganske heavy greier til tider, men dene r veldig spesiell. syns den er bedre enn prison break.

Back
Topp