Er ikke noe jeg vil se på tv.. nedover som har forslag til en film jeg kan se på netflix?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Crazy stupid love!!! Knallbra!![]()
Kiitos linkistä Halipossu. Kyllä meilläkin noi puput(2kpl) on vapaana melkein koko ajan. Ja ne kanssa tykkää hoitaa(nuolla käsiä ja vaatteita). Kädet oon nyt pessyt huolellisemmin ku aijemmin jos on tullut koskeneeksi niitten pissiin tai kakkaan.
Tror ikke jeg har sett den gitt![]()
Ikke å anbefale om du er hormonell.. Såg den forrige graviditet og grein fra start til slutt.... Skikkelig hulkegrining... Men utrolig fin film da....Ps. I Love you <3
Ikke å anbefale om du er hormonell.. Såg den forrige graviditet og grein fra start til slutt.... Skikkelig hulkegrining... Men utrolig fin film da....
Jammen da må du se denarti kos film
Og for noen dager siden begynnte jeg og sambo og se serien : How I meet youre mother. Etter anbefaling herrifra!!!! Vi ler mye...
Denne såg vi i går kveldCrazy stupid love!!! Knallbra!![]()
Er det bare jeg som synes P.S. I love you var oppskrytt? Jeg er vanligvis lettrørt og sippete, men den filmen gjorde ingenting for meg..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Er det bare jeg som synes P.S. I love you var oppskrytt? Jeg er vanligvis lettrørt og sippete, men den filmen gjorde ingenting for meg..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Boka er mye bedre.
neiÅ,den har jeg lyst til å se! Men har vel ikke den på netflix..?