Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var på cruise i fjor sommer i juni, da jeg var gravid. Fikk det latterlig billig fordi vi bestilte lang tid i forveien og ikke tok en dyr lugar. Da betalte vi 4000kr per pers, og det inkluderte jo mat og drikke for 8 dager også, så veldig rimelig!Cybele skrev:
Valgte å reise med msc cruises: http://www.msccruises.com/gl_en/select_your_country.aspx
Og de har kjempefine turer i sør/øst europa. Vi reiste en rute som startet i Venezia, og dro videre rundt Hellas, bl.a Athen, og Kroatia, før vi dro tilbake til Ancona i Italia, og tilslutt Venezia. Var veldig fint mtp at skipet lå til kai hver dag stort sett hele dagen, og seilte nesten kun på natt og tidlig morgen. På den måten fikk vi god mulighet til å ta turer i land og se masse. Om man ikke har lyst kan man selvsagt bare bli ombord i båten.
Var matservering 7 ganger i døgnet, så man har mer enn nok å spise også;)
Ellers kan jeg anbefale Orlando, Florida, vi kom hjem for 2 dager siden, og gutten vår kooooste seg stort! Var i vannet hele tiden, på badeland, basseng og hadde det supert. Veldig godt tilrettelagt for barn, og gøy for de voksne også!
4000,- va sykt billig ja :) Det hørtes ut som en fin tur.. va noen av di landa vi kunna tenkt oss innom.. Ganske greit att man får heile dager i land ikke bare timer..
Åååå.. no vart jeg giramå sette meg ned å sjekke om jeg finner noen billige turer..
Tuuuuuuuuusen takk for svar!!