Tips til feriested :)

VioAur<3

Elsker forumet
August 2018
Hei dere :)

Vi henger litt etter og har ikke helt funnet ut hva vi skal gjøre i ferien. Har tenkt en del på sydentur, men etter alt det som skjer rundt om i verden om dagen, kjenner jeg at den tanken gir meg knytinger i magen. Jeg ser for meg at et evt et litt bortgjemt hotell som ikke nødvendigvis inngår i en charterpakke føles litt "tryggere". Angst er ingen logisk tenkning, så jeg vet det høres rart ut og at ting kan skje over alt, ja også her hjemme.

Men det jeg lurer på er om noen av dere vet om noen bortgjemte perler. Vil helst unngå Tyrkia da vi har vært det mange ganger og fordi litt uroligheter :) gjerne kom med konkrete navn på hoteller. Vi er 2 voksne og ei snuppe på 2 :)

Takk for hjelpen på forhånd :D

Torrevieja eller Alicante i Spania. Vi har leid leilighet i Torrevieja i Spania å reiser om 3 uker :-) Vi trives veldig godt i Spania da og vært på samme plass 2 ganger før så blir tredje gangen for meg. :-) Anbefaler det!

Vi drar alltid til Mallorca, kort reise, barnevennlig og hyggelig sted. Har bodd flere steder, men i fjor var vi på Vivo Zafiro i Alcudia.

Back
Topp