Tips til feiring av 10 år sammen med kjæresten

Regiakakao

Glad i forumet
Aprillykke 2016
19. juni har jeg og samboeren vært sammen i 10 år. Vi bor langt fra familie og de fleste vennene våre, så det å ha barnevakt er litt utelukket (lillemor er 2). Jeg aner ikke om jeg skal kjøpe han noe eller hva. Har dere noen tips til noe som kunne vært hyggelig å gjøre eller kjøpe? Han kan jo bare kjøpe meg blomster, så er jeg fornøyd. Men det er jo ikke like lett å kjøpe til menn! Det skal jo ikke være som en bursdagsgave heller.

Finnes det muligheter for å bestille en kokk hjem? Altså få servert et skikkelig festmåltid hjemme i egen stue rett etter leggetid for lille?

Jeg er vanskelig å kjøpe ting til ettersom jeg ikke setter pris på blomster og ikke bør ha ting med sukker (har ikke godt av det når jeg ikke er gravid heller fordi jeg legger så lett på meg.)

Reis en plass for en langhelg? Hotell? Hyttetur?Utlandet? Og selvfølgelig, ha med snuppa:happy:

Er jo veldig koselig å bli varta opp med en helaften hjemme, så kan dere gjøre det etter mini har lagt seg.

Her slår det alltid an med god mat, dessert og noe god drikke. Så kan jo han få velge menyen og du lage. Så kan du eventuelt skrive et koselig kort til han.

Trenfer jo ikke alltid å være gave i form av en fysisk ting :)

Ble veldig overrasket over hvor gøy det var å få frokost servert på døren. Kan anbefales som en god start på feiringen!! [emoji173]️

Back
Topp