Tips til farsdagsgave?

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Det er jo farsdag snart og jeg vil gjerne gi mannen en hyggelig gave. Vi har en gutt på snart 2,5 år og venter nr.2 i desember. Jeg gidder ikke dyre gaver til en sånn anledning, og heller ikke "kjedelige" praktiske ting som sokker osv. Vil gjerne lage/ finne på en liten men personlig gave men vet ikke helt hva. Første farsdagen fikk han et dikt (om forholdet mellom far og barn), skrevet på et sort ark men gutten vår sine fotavtrykk rundt.

Tips???

Hva med å ha barnevakt og dere kan gå på kino og ut å spise? Hva med en t-skjorte med persolig trykk på.

Hva med å ha barnevakt og dere kan gå på kino og ut å spise? Hva med en t-skjorte med persolig trykk på.
Vi var nettopp ute og mesket oss med 10-retters middag (bursdaggave), så den er litt "brukt opp", pluss at jeg begynner å bli ganske sliten (venter som sagt nr.2 i des). T-skjorte med personlig trykk på er en hyggelig tanke men han hadde jo aldri gått rundt med den...

Ifjor kjøpte jeg en kalender hvor datteren vår malte en tegning i kalenderen for hver mnd. Var ferdig trykt, bare å tegne inn. Denne har vi hatt glede av hver måned dette året.

Jag ska bestilla en tshirt me text älskar deg pappi.. För sönen sier pappi . Ikkje pappa Hahahahaha så sött.

Til min far har eg kjøpt en fleece jakke.
Til mannen lurte eg på å kjøpe noen krus som eldste kan tegne på. Og et gavekort på at vi MÅ på mac donalds neste gang han har lyst:( siden eg som regel IKKJE har lyst :p eller så blir det vel et par sko eg vet han vil ha.. :)

Her tror jeg det blir en blomsterbukett i år og en tegning fra guttungen

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det kaffekopp med verdens beste pappa og sokker det står super dad på:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Når eldste min var 3 (og yngste baby), kjøpte jeg ei lita hvit skål som guttungen malte. Om jeg husker riktig, malte han fritt inni og så tok jeg håndavtrykk av begge utenpå. Jeg synes det er viktig at barna bidrar selv til farsdagsgaven. Ble en helt ok gave-man kan jo alltid bruke ei lita skål til noe;-) og det er jo en gave barna har brukt tid og innsats på å lage. Kan jo fylle den med favorittgodis også;-)

Når han var 2, malte han en akvarell og så monterte jeg den i ramme med et "pappa-dikt". Det har han på nattbordet enda.

Nå når de er eldre, har de blitt litt mer kreative, da;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ifjor kjøpte jeg en kalender hvor datteren vår malte en tegning i kalenderen for hver mnd. Var ferdig trykt, bare å tegne inn. Denne har vi hatt glede av hver måned dette året.
Hvor kjøpte du den?

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Åh, farsdag!! Det hadde jeg glemt. Da må jeg ordne både til pappa og til kjæresten. Sukk... Får vel finne noe Lego til kjæresten, er det eneste han synes er stas ;)

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Vi skal tegne tegning fra eldstemann (2 år og 8 mnd), sammen blir det et bilde av barna i ramme med håndavtrykk siden yngste er 3 mnd. Vi gjør aldri noe stort ut av det, men passer på at det er far sin dag. Storebror og jeg må "varte opp" på en måte.

Back
Topp