Tips til farge?

Chupachups

Glad i forumet
Skal male min nye leilighet, og får male sånn som jeg vil. Skal ha alle veggene untatt 1 i samme farge, og den ene veggen skal være litt knallfarga. Noen som har forslag og eventuelt bilder til meg? [:)]

Døttær! :[8D]

Hvilket rom er det?

Rødt egner seg dårlig der det spises, som f.eks. spisestue og kjøkken.
Gult bør ikke brukes på soverom eller i rom der psykiatriske pasienter oppholder seg.
Blått er ideell i de fleste rom, men kan bli veldig kald i rom som er vendt mot nord.
Grønt er harmonisk og fint.[:)]

ORIGINAL: Bare Kari

Hvilket rom er det?

Er både stue og soverom.

ORIGINAL: Chupachups

Hvilket rom er det?

Er både stue og soverom.

Endret innlegget mitt over[:)]

Blått er veldig godt på soverom[;)]

ORIGINAL: Chupachups

Hvilket rom er det?

Er både stue og soverom.

Endret innlegget mitt over[:)]

Blått er veldig godt på soverom[;)]

Men jeg vil ikke ha blått, rødt, grønt eller gult.. Er så.. Stygt [:-] Leiligheta er lissom blå og grønn fra før av :p

Eg har fått for meg at grått er veeldig fint, også ha 1 vegg med hvit tapet[:D] Det skal eg ha i mitt hus[8D] 

Men da blir det jo også hvite dører/lister.....! men tror det blir veldig fint[:D]

Ellers synst eg 1 lilla vegg og hvitt resten?[:)] det hadde jo blitt fint også!!

ORIGINAL: mamma til leah

Eg har fått for meg at grått er veeldig fint, også ha 1 vegg med hvit tapet[:D] Det skal eg ha i mitt hus[8D] 

Men da blir det jo også hvite dører/lister.....! men tror det blir veldig fint[:D]

Ellers synst eg 1 lilla vegg og hvitt resten?[:)] det hadde jo blitt fint også!!

Har tenkt samme tanken, men vet liksom ikke hvilken farge innenfor de fargene, om du skjønner? [8D]

På sovrommet våres har vi 3 lyse grå vegger og en litt mørk lilla!
Synes det ble knall stilig![;)]

Og på stua har vi 3 lyse vegger og en vegg der det var panel, men likte ikke den, så den bla det hatt på svart panellakk i 3 strøk.

Mange som sa at vi ikke kunne ha en svart vegg, før vi begynte, men alle som har vært her sier det ble så stilig![;)]

Men den blir liksom ikke svart svart hvis du skjønner.

Det beste er egentlig å oppsøke en butikk som selger maling og studere fargekartene. Velg en farge som får seg til å føle deg bra og harmonisk. Det er så forskjellig fra person til person! [:)]

Chi og fargen Lavendel (LILLA[:D])

ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus

På sovrommet våres har vi 3 lyse grå vegger og en litt mørk lilla!
Synes det ble knall stilig![;)]

Hva heter de fargene? :)

Back
Topp