Tips til familiebil ønskes :-)

Vi har en Ford Mondeo stasjonsvogn. Den er billig å kjøpe og billig i drift i forhold til tilsvarende biler. Vi er veldig fornøyd og neste gang vi skal ha bil blir det samme type bare nyere. Vår er en 2007-mod, men jeg anbefaler å kjøpe 2008 da isofix ble standard på Mondeo da. Så bør du ha skinnseter for barn blir VELDIG skitne når de blir 1 år +:P Du får bra forder til 100-150000. :)

Jeg kjører Ford S-Max 2012 modell. Den er å få kjøpt i flere forskjellige utstyrsklasser og prisklasser, min er toppmodellen hva utstyr angår og kostet rundt 500 000. Den er FANTASTISK å kjøre.. Helt utrolig! Stor plass i baksetet, jeg har tre barneseter i baksetet nå. Digert bagasjerom også :) den er 7-seter, så det er plass til lille baby også :)

Ford Mondeo 2010 Mod. Superfornøyd!!
Stor og god plass. En av det få bilene med plass til 3 barneseter bak. God å kjøre.
Vi gav 280 000 for et halvt år siden. Den er automat og med mye utstyr så det fordyrer litt.

Vi har mazda cx5, er ekstremt forbøyde! Mye bil og komfort for pengene:) vi har hund og en ettåring, og begge trives i bilen.

vw passat har jeg jeg :) elsker den

Jeg hadde en vw Touran for en super bil!! Elsket plassen men nabo barnet krasjet den så den ble kondemnert så når har jeg en 09 mod audi a3 som ble kjøpt mnd før vi fant ut vi skulle ha en til. Kjedelig og måtte selge den.

Peugeot 508 stasjonsvogn :)

Vi har en Subaru forrester. Er veldig fornøyd, men det er litt trangt med barnesete bak. 2004 modell kjøpt for 150 000 for et år siden. Bensin. Bruker vel 0,8 på mila så er dyr i drift. Vi skal kjøpe en til jeg kan bruke til og fra jobb, og bruke subaruen når vi trenger fire hjuls trekk.

Vi kjøpte en mitsubichi (klarer aldri p skrive det rett) outlander 2008mod. Er syvseters m/ firehjulstrekk. Er kjeempefornøyd med bilen! Bruker sånn 0,6 på mila :)

Mazda 6 stasjonsvogn har me, og er veldig fornøyd, kjøpte bilen ny når lillegull blei født, så den er 2 år no:) Vurderte mazda 5 men syns bagasjerommet var mye mindre enn på vår, så då blei det sånn.

Toyota Avensis stasjonsvogn :-) Love it! Kjøpte 2004-modell i 2010 da vi fikk nr 1, byttet til 2010-modell i år.

Skoda Superb! Vi har en 2011-mod green line stv. med en del utstyr. Romslig bagasjerom-barnevogn på langs.. Utrolig god plass i baksetet også. Sambo er 2m og i denne bilen kan han sitte i passasjersetet selv om vi har bakovervendt(e) bilstol(er). Det har vi ikke fått til i de andre bilene vi har testa, og dette er ganske essensielt nå når vi blir 4 . God å kjøre er den også, og jeg elsker elektrisk sete og speil med memory ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skoda Superb! Vi har en 2011-mod green line stv. med en del utstyr. Romslig bagasjerom-barnevogn på langs.. Utrolig god plass i baksetet også. Sambo er 2m og i denne bilen kan han sitte i passasjersetet selv om vi har bakovervendt(e) bilstol(er). Det har vi ikke fått til i de andre bilene vi har testa, og dette er ganske essensielt nå når vi blir 4 . God å kjøre er den også, og jeg elsker elektrisk sete og speil med memory ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Går man for skoda kan man kjøpe dn nye typen a oktavia! Den er like stor som superben. Par cm forskjell men like god plass bak :)

Går man for skoda kan man kjøpe dn nye typen a oktavia! Den er like stor som superben. Par cm forskjell men like god plass bak :)

Og billigere!!

Back
Topp