Tips til førstegangsgravide

latterjenta

Elsker forumet
Kom til å tenke på det i natt...

Ligg på magen så mye dere klarer nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
For det er ikke lenge til det ikke er et alternativ lenger,
snart er det kun rygg eller siden som gjelder...
Også plutselig klarer man ikke ligge på ryggen lenger heller, kun på sida [:'(]
Og det kan jeg skrive under på at man blir dritt lei, pluss at hoftene ikke liker det noe særlig!!!
Æsj, gruer meg til jeg kommer dit, syns det var utrolig slitsomt forrige gang [:@]
Men, hjalp litt med å ligge med en pute eller lignende mellom beina da.

Så jenter: Sleep on your tummys [;)]

så det er ikke farlig nå altså?? man kan ikke presse/klemme noe ??
hehe...hørtes bare dummere og dummere ut jo lenger ut i setningen jeg kom jo...men lurer likevel :)

ORIGINAL: funnybunny85

så det er ikke farlig nå altså?? man kan ikke presse/klemme noe ??
hehe...hørtes bare dummere og dummere ut jo lenger ut i setningen jeg kom jo...men lurer likevel :)

Neida, babyen har det så trygt inni der atte [;)]
Du kan sove på magen så lenge du klarer og det er behagelig for deg [:)]

jeg liker ikke å ligge på magen .. liker best å ligge på sida jeg .. og det er jo greit helt til bekkenet begynner å krangle, da blir det sida med en pute mellom beina [:D]

er ikke noe problem for meg! Jeg liker ikke å ligge på ryggen, og heller ikke på magen! men jeg MÅ ligge på siden!! :) men når man ikke KAN da VIL man sikkert :)

jeg får jo bare sove om jeg ligger på magen joo :( huff. jeg tror jeg bør begynne å øve meg litt nå. sånn på å ligge på sidene og sånt. hehe :p

Jeg klarer ikke ligge på magen når jeg er gravid.. Sluttet med det i uke 5-6 ( i alle sv.skapene.)

Too late, klarer ikke ligge på magen lenger[8D]

Enig [:)] Sover på magen så mye som mulig, for jeg vet hvor slitsomme de ukene uten muligheten er der. Husker jeg var LYKKELIG når vi endelig kom på barselhotellet, og jeg la meg på magen for første gang på flere måneder. Fantastisk [:D]

Jeg syntes det verste var at jeg ikke kunne ligge på ryggen jeg da...[;)]
Og at jeg plutselig måtte sove med bh, deeeet er ikke noe godt!

så sov naken også!

jeg kommer til å slite den dagen jeg ikke kan ligge på magen mer...

ligger på magen enda, og merker ikke noe ubehag - takk og lov...

får ikke sove hverken på sidene eller rygg! så kan bli spennende.. [8D]

Begynner å slite med å sove på magen allerede jeg!
Det syntes jeg var tidlig!!
Og jeg som har så vanskelig med å sove på siden, får så fort vondt i ryggen [:@]

Ser ikke frem til å sove det neste halv året, kroppen min tåler ikke å sove lenge
lengre heller!!!
Blir så dårlig og verkete, det er dårlig gjort det!!

*sukk*[:(]

Back
Topp