Tips til fødebagen!

Mitt beste tips, som du muligens har dekning for allerede: Hjemreiseklær til deg selv.

Jeg hadde med pysj som komf-klær til oppholdet, men måtte reise hjem i det også fordi vannet gikk mens jeg fortsatt hadde ankomst-klærne på. :rolleyes:

Huffda:joyful: Ja, ekstra tights og t-skjorte er pakket ned! Sokker har jeg ikke pakket! :p Da minna du meg på det! Takk :happy:
 
Som en forlengelse av dette er mitt tips sko. :hilarious: Jeg hadde ikke sko til hjemreise. Ble hentet av ambulanse, og ingen av oss tenkte på at det hadde vært nyttig å ha når vi skulle hjem. Slippers i slaps er ikke ålreit..

Forhåpentligvis slipper vi ambulanse, så sko blir naturlig, men takk for heads up, man vet jo aldri ;)
 
Stoooore behagelige truser og bukser. Ble jo plutsellig keisersnitt på meg. Veldig greit med klær som ikke gnisset på snittet:)

Jupp, stooore truser med god plass til avkjølingsbind er kjøpt inn og tar med meg gravidtightsen min som nok blir litt slappere på midjen etter fødsel ;)
 
Nå er jeg veldig sær, men jeg har alltid hatt med spekeskinke i fødebagen :hilarious: og det smaker så sinnsykt digg etter ni mnd uten :rolleyes::angelic:
 
Jeg syntes det var nyttig å ha med slippers/flip flops til å ha på i dusjen. Hadde også med sviskekompott som jeg oppbevarte i pasientkjøleskapet og spiste av som "dessert" etter hvert måltid for å hjelpe litt med magen de første dagene. Også som flere sier: müslibarer. Hadde med mange og spiste opp alle. :happy:
 
Det var lurt. Og sånt holder seg jo uten kjøleskap. Takk! Synes å huske at sulten var ganske drøy etter fødsel.... :hungry:
Kan pakke det tidlig også så slepper du å hugse å ta med frå kjøleskapet.
 
Mitt beste tips, som du muligens har dekning for allerede: Hjemreiseklær til deg selv.

Jeg hadde med pysj som komf-klær til oppholdet, men måtte reise hjem i det også fordi vannet gikk mens jeg fortsatt hadde ankomst-klærne på. :rolleyes:
Signerer denne. Eg kasta opp på innreiseklærene mine :yuck:
 
Nå er jeg veldig sær, men jeg har alltid hatt med spekeskinke i fødebagen :hilarious: og det smaker så sinnsykt digg etter ni mnd uten :rolleyes::angelic:

Ja, det tipset fikk jeg av en kompis også! Han var rimelig skuffa over lunsjen som var 2 brødskiver med svett gulost på:dead: og fyfader jeg har savna spekemat og gode oster :joyful:
 
Jeg syntes det var nyttig å ha med slippers/flip flops til å ha på i dusjen. Hadde også med sviskekompott som jeg oppbevarte i pasientkjøleskapet og spiste av som "dessert" etter hvert måltid for å hjelpe litt med magen de første dagene. Også som flere sier: müslibarer. Hadde med mange og spiste opp alle. :happy:

Ja, noe mykgjørende for magen er nok ikke dumt. Jeg har hatt forstoppelse herfra til glade jul de siste tre månedene, så jeg har måttet ty til både Vi-siblim og Microlax for at rompa skulle overleve (noe den ikke gjorde :bored:) muslibarer er pakket, samt sjokolade :happy:
 
Nå har vannet gått, folkens, så nå er det bare å spenne fast sikkerhetsbeltet:nailbiting::dead::bag::arghh::dance018
 
Back
Topp