Tips til enkel vogn med tre hjul ?

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Vi skulle gjerne hatt en vogn med tre hjul, som er enkel å frakte med seg og som ikke tar så stor plass til ferier osv. Vi har emmaljunga mondial deluxe, men den tar så vanvittig stor plass i bilen, så får ikke med stort annet. Har kika litt på babyjogger city elite, den er egentlig helt perfekt, men litt i dyrest laget da den skal bli brukt dom vogn nr 2 og vi i tillegg må ha bag til den. Så dere med trehjulinger, kom med tips :D Trenger ikke å være en superdupervogn, men en helt ok en siden den som sagt skal være vogn nr 2 :)

Ja det er akkurat det, og jeg har virkelig falt for den vogna :oops:

Hva med å kjøpe brukt da?

Vi har babyjogger city versa som reisevogn/byvogn. Jeg ELSKER den vogna!!! Den har fire hjul, men siden de to foran er dreibare så snur den på femøringen :) Stor kurv under men det beste er at man kan ha sittedelen mot seg. Så når man er på ferie etc ser man ungen mens man triller.

Hva med å kjøpe brukt da?

Vi har babyjogger city versa som reisevogn/byvogn. Jeg ELSKER den vogna!!! Den har fire hjul, men siden de to foran er dreibare så snur den på femøringen :) Stor kurv under men det beste er at man kan ha sittedelen mot seg. Så når man er på ferie etc ser man ungen mens man triller.

Ja det hadde vært supert, men tydeligvis ingen som selger her i området :(

De virker helt supre de vognene der, så må nok veie for og mot om vi skal kjøpe en ny :p Kom med alle fordelene med å ha to vogner ;) Haha

Vi har Babyjogger mini gt som vogn nr 2:)

Ja det hadde vært supert, men tydeligvis ingen som selger her i området :(

De virker helt supre de vognene der, så må nok veie for og mot om vi skal kjøpe en ny :p Kom med alle fordelene med å ha to vogner ;) Haha
Vi har bag til Versaen såklart.

Mange fordeler: man har ei solid og stødig vogn til turbruk i all slags vær og ei nettere vogn som: tar lite plass i bilen så man får bagasje med seg på langtur, er lett å svinge i byen/på senter og er lett og nett på reise. ;)

Jeg kjøpte mountain Buggy brukt for 1500kr. Mannen måtte hente i Drammen da, men han skulle på jobb der så da passa det seg sånn..

Jeg syns den vogna er helt super å legge sammen og få inn og ut av bilen på egenhånd.

Babyjogger city elite er veldig bra, kanskje du finner den brukt på disse kjøp og salg sidene på FB? Da blir den ikke så dyr :)

Vi har bag til Versaen såklart.

Mange fordeler: man har ei solid og stødig vogn til turbruk i all slags vær og ei nettere vogn som: tar lite plass i bilen så man får bagasje med seg på langtur, er lett å svinge i byen/på senter og er lett og nett på reise. ;)

Alle grunnene til at jeg vil ha ei vogn til ! Søren og, håper det dukker opp en brukt ;)

Jeg kjøpte mountain Buggy brukt for 1500kr. Mannen måtte hente i Drammen da, men han skulle på jobb der så da passa det seg sånn..

Jeg syns den vogna er helt super å legge sammen og få inn og ut av bilen på egenhånd.

Ja det er så greit å ha en vogn som er enkel å få opp og inn og ut av bilen ! Emmaljungaen er lett å få opp den også, men der må understellet av da den blir for høy i bilen, så den tar hele bagasjerommet. Det gjør ikke noe det altså, men de gangene vi trenger mer plass blir det et problem

Hihi, ja jeg har vel egentlig bestemt meg for den :rolleyes:
Vi hadde med vår single til Hellas i fjor. Så digg. Hatt med i bilen til Gøteborg også. Tar liten plass i bilen. Det er digg med en skikkelig vogn.
Har du sjekket ny-pris på komplett.no? Det var billigst der for ny dobbeltvogn for oss. Veldig nære brukt-pris på Finn.

Vi har TFK Joggster twist og er veldig fornøyd med den :)

Vi hadde med vår single til Hellas i fjor. Så digg. Hatt med i bilen til Gøteborg også. Tar liten plass i bilen. Det er digg med en skikkelig vogn.
Har du sjekket ny-pris på komplett.no? Det var billigst der for ny dobbeltvogn for oss. Veldig nære brukt-pris på Finn.
Signerer denne!

Heller ei skikkelig vogn som er komfortabel både for barn og forelder enn paraplytrille med dårlige hjul, dårlig sovestilling og ekle håndtak! ;)

Signerer denne!

Heller ei skikkelig vogn som er komfortabel både for barn og forelder enn paraplytrille med dårlige hjul, dårlig sovestilling og ekle håndtak! ;)

Så bra :) Hvordan er den sammenlagt med bag tro? Har vært såvidt innom, men fant bare en sånn pakke med alt mulig til nesten 9000 og det blir for dyrt.

Ja drømmen var babyzen yoyo etterhvert, men synes egentlig den ser litt snål ut :p Bedre med komfort ja, både for store og små :)

Back
Topp