Tips til enkel strikkeoppskrift på dress til vinterbaby?

Lemonpopp

Andre møte med forumet
Som overskriften sier så håper jeg på tips til en enkel oppskrift til en strikkedress som kommende vinterbaby kan bruke.
Er relativt ny på strikkefronten, så trenger enklest mulig :playful:
Noen som har noen gode tips? :Heartbigred
 
JEG strikket denne, ikke i babystørrelse da vel og merke, men til "viner nummer to og tre " for mine unger (brett i armer og ben så den varte to år på flere av dem


Jeg tror den er strikket etter dette mønsteret

Men jeg vet de er et annet garn, jeg hadde to nøster av et tynt, fargeskiftende garn. Strikket garn som skifer farge underveis blir et i alle fall ikke så "kjedelig" selv om det ikke er mønsterstrikk
 
Nøstebarndressen er veldig grei :)
 
Som overskriften sier så håper jeg på tips til en enkel oppskrift til en strikkedress som kommende vinterbaby kan bruke.
Er relativt ny på strikkefronten, så trenger enklest mulig :playful:
Noen som har noen gode tips? :Heartbigred

Strikk Ankers Drakt fra petiteknit, bare Google så kommer du til nettsida hennes, de oppskriftene er veldig godt forklart med tanke på nybegynnere :)
 
Jeg er relativ fersk strikker og strikket Ankers heldrakt fra Petite Knit til lillebror i vår :) jeg var overrasket over hvor enkelt og raskt det faktisk gikk og som ble sagt over har de gode forklaringer og YouTube videoer for en del teknikker. Petite Knit har også sunday suit tror jeg den het som likner og jeg tror i hvertfall i samme vanskelighetsgrad.
 
Back
Topp