Tips til energi?

Mamma92*

Betatt av forumet
Jeg skulle gjerne ha hatt energi til å trene, men har det ikke. Når Emma Victoria legger seg klokke åtte på kvelden er jeg kjempe sliten. Å jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg har så lite energi. Jeg får sove om natten, siden Emma sover 14 timer om natten så får jeg den søvnen jeg skal ha. Jeg spiser godt også, ikke usundt bare i helgene.
Hvordan klarer dere å ha energi til å trene? :p Har dere noen tips? :):)

begynne å trille turer på dagen?? :) det er jo kjempedeilig!!

Du får energi av å trene[:D]

Men, spør legen om dere kan ta blodprøve å sjekke blodprosent og jern... Jeg hadde lav blodprosent lenge etter ks sist, tok seg opp med jern tilskudd!!

ingen råd...[&o]
men er ikke så trøtt og gåen til tross fpr å ikke få mer enn 3 timer søvn sammenhengende på natten..
eller er jo trøtt, men ikke over gåen..

men det å trene stresser jeg ikke med enda..
men gåturer er jo koselig. men noe rotterace på treningstudio får vente..
prøv å ikke tenk så på det, kos deg gjennom dagen med den lille og ta trening og styr når du er kommet litt mer ovenpå=)

trill turer... er så avslappende og godt.. og frisk luft gjør deg kanskje daff med det samme, men du får mer energi..

er faktisk det at når man begynner og trene da få man mer energi.

jeg begynnte på tirsdag og orka egentlig ikke ville bare legge meg på sofan men jeg pressa meg til og gjøre det og med en gang blei jeg gira og fikk mye mer energi kasta meg i det på onsdagsmorgen også og mer energi så de sier jo at trener man da kommer energien [:D]

trening gir energi ja:) men hvis noen sover veldig lite her inne,og har veldig oppståkket søvn så anbefales ikke trening... obs obs! det er ikke helsemessig forsvarlig å trene dersom man sover lite. Men luft og trilleturer er bra for alle uansett[;)]

ORIGINAL: Mamman til go`jenta!

trening gir energi ja:) men hvis noen sover veldig lite her inne,og har veldig oppståkket søvn så anbefales ikke trening... obs obs! det er ikke helsemessig forsvarlig å trene dersom man sover lite. Men luft og trilleturer er bra for alle uansett[;)]

Er trening å ut å trille også vettu [;)][:D]

Jeg triller turer, prøver å få til en tur på minst 45 minutter hver dag. Men jeg savner å ha den energien jeg hadde før til å trene, jeg elsker egentlig å trene, men har ikke krefter til det. Kanskje jeg burde dra til legen, skal vel ikke være normalt å være 18 år og ikke ha energi til overs selv om jeg har et barn? Eller? :p

ORIGINAL: *Frk.Mamma

jeg begynnte på tirsdag og orka egentlig ikke ville bare legge meg på sofan men jeg pressa meg til og gjøre det og med en gang blei jeg gira og fikk mye mer energi kasta meg i det på onsdagsmorgen også og mer energi så de sier jo at trener man da kommer energien [:D]

Kanskje det er det jeg må gjøre å, bare kaste meg ut i det :p Da prøver jeg å begynne å trene til mandag, lørdag er ikke en fin dag for meg å starte på [:D]

ORIGINAL: Mamma92*

ORIGINAL: *Frk.Mamma

Kanskje det er det jeg må gjøre å, bare kaste meg ut i det :p Da prøver jeg å begynne å trene til mandag, lørdag er ikke en fin dag for meg å starte på [:D]

ja jeg gjorde bare det og jeg orker mer nå [:D]

Back
Topp