Tips til en god ammepute?

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Hei lurer på om noen har tips til hvor jeg får kjøpt en god ammepute?;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har sett på en del ammeputer.. Endte opp med barnashus sin.. Ikke for myk eller for hard.. Helt passe.. Og likte formen på den mange er sånn bommerang form, ville ha en c form hvis du skjønner :) lykketil med å finne en god en

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har boomerang form og skulle ønske jeg hadde c-form. Bra tips over.

Hei jenter;) fikk kjøpt verdens beste ammepute ;) på engler å cowboyer på Gjøvik ....

Hei jenter;) fikk kjøpt verdens beste ammepute ;) på engler å cowboyer på Gjøvik ....

Den har jeg også ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Den er fantastisk god fompen;) er på barsel nå å måtte be samboer ta med den hit siden jeg sliter med amminga . Men går mye bedre etter jeg fikk puta hit,tror jeg da. Å håper.....

56611_11853.jpg
Eller denne ...? Ser flere snakker om c form??:)

Ble aldri venn med ammeputen sist. Hadde den store fra Barnas Hus, og den ble vel egentlig for stor.
Tror jeg skal klare meg fint med vanlige puter denne gangen også, har ikke savnet noen ammepute i alle fall. Hadde vel kanskje vært et større savn dersom jeg faktisk hadde prøvd en som passet meg :P

Ble aldri venn med ammeputen sist. Hadde den store fra Barnas Hus, og den ble vel egentlig for stor.
Tror jeg skal klare meg fint med vanlige puter denne gangen også, har ikke savnet noen ammepute i alle fall. Hadde vel kanskje vært et større savn dersom jeg faktisk hadde prøvd en som passet meg :p

Hm, ja...okei...jeg har ikke kjøpt enda nemlig:) Svigermor og mamma sier bruk en vanlig pute...mens alle venninner , ammepute er et must...hvem skal man høre på liksom...hahah:D

Jeg har sånn soverede slæsj ammemadrass da..som han kan sove oppi mellom oss i sengen..denne kan man nemlig brette ned kantene på så drar man den og bebis inntil puppen...også hurra melk:D

Oki, så du mener heller large enn medium? :) Så det var begge str, men syns large virker enorm....jeg har dog ikke erfaring eller peiling da:):P

Jeg synes iallfall min er en grei str. Kan enten forme den rundt meg når jeg sitter i sofaen eller bøye den litt mot hver side. Jeg synes den er kjempekjekk.

Back
Topp