Tips til en bra gave til en 3 års gammel jente?

MilliVanilli

Forumet er livet
Min nydelige guddatter blir 3 år i november, å jeg vil gi en gave som er litt spesiell for henne, eller noe mer spennende en klær på en måte[:)] Nå er hverken jeg eller mammaen veldig kreativ, så HVA kan man gi en 3 års gammel jente som hun kan ha mye glede/nytte av?[:)]

En bok! Det finnes utrolig mye å velge blant, noe for enhver smak og det er en gave som varer leeenge. Jeg har både mine og min mors barnebøker som går i arv til mine barn [:D] Finnes ikke noen bedre gave, spør du meg!

Syns smykker er fine gaver jeg, et sølvkjede feks[:)]

Et sølvsmykke med forbokstaven hennes

Nå kommer jeg ikke på hva nettsiden heter, men bok der barnet er hovedpersonen. (noen som skjønner hva jeg mener?)

ORIGINAL: Frida82

Nå kommer jeg ikke på hva nettsiden heter, men bok der barnet er hovedpersonen. (noen som skjønner hva jeg mener?)

Åh,det hørtes ganske spennende ut! Ho er glad i bøker,var i allefall det[:)]

TUSEN takk for svare dere, mange gode ideer allerede[:D]

Det har kommet en fantastisk flott bok i "Den store hvite-serien.. Den store Prinsesseboken. 3-åringen her i hus ELSKER den boken! [:)]

Ellers har Barbiedukker og modeller-kitt med Disneyprinsessene på vært veldig populært.

Hånkle,toalettveske.lue..med navnet brodert i[:)]

et fint dukkehus

Tegnearkiv! Det er den mest geniale gaven jeg har sett i det siste hvertfall!![:)]

Da har man en flott plass man kan oppbevare barnas tegninger med en lomme for hvert år fra 1-10 år [:)]

http://toispann.no/product.do?productId=105-09-044

www.eventyrboka.no [:)]

Vi var i 3års bursdag ifjor til fadderbarn. Hun ønsket seg bare en ting: DISCOKULE! Jepo, det stemmer! De hadde hatt disco i bhg... og det fikk hun, og elsket det! Har den i taket på rommet sitt! [:D]

Back
Topp