Tips til Dvd oppbevaring?

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Trenger tips til oppbevaring av dvd`er.. har en del..
Skal ha di i stua så må ikke være lett for lillemann og forsyne seg av di..
hadde også vært fint om den evt sto i stil med denne tv-benken

Må gjerne legge ved link
LIATORP TV-benk hvit Bredde: 145 cm Dybde: 49 cm Høyde: 45 cm Maks belastning: 100 kg Maksstørrelse for flatskjerm: 50

De jeg kjenner som har en slik tv benk har dvd'ene i skuffene :)
det er en hemnes benk sant? Det er goood plass e de skuffene hvis det er det det er ;)

Er hemnes jeg har ja... men tror jeg har for mange filmer til at di får plass oppi di 2 skuffene ser duemoticon

hva med å plasere de en aen plass? jeg har dem i expedit hylle fra ikea oppi korger i denne :) ser ikke hi å vett ikke hva som står men hehe

malex0710 skrev:
hva med å plasere de en aen plass? jeg har dem i expedit hylle fra ikea oppi korger i denne :) ser ikke hi å vett ikke hva som står men hehe

Hehe ja jeg spurte etter tips til dvd oppbevaring..  vil ha ett nytt møbel som er praktisk til å oppbevare dvd`er i , men den skal stå i stua så må ikke være lett for småtten å forsyne seg med di

Drømmeren skrev:
malex0710 skrev:

Hehe ja jeg spurte etter tips til dvd oppbevaring..  vil ha ett nytt møbel som er praktisk til å oppbevare dvd`er i , men den skal stå i stua så må ikke være lett for småtten å forsyne seg med di

min yngste er født 30 mars 10 å han klare ikke forsyneseg i expeditt hyllen med stråkurver i derimot i dvd skapet (glassdører med magnet feste og et anet skap det fr han tilmed engang :P
så jeg er fornøyd med denne hylla http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10103088  med disse kurvene http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20110540 i bruker den og som tv benk :P får hyllen i mindre og større variant ;)

Back
Topp