Tips til dobbel bursdagsfeiring på samme dag?

Travel mamma

Gift med forumet
jenta mi blir 6 år og minstemann blir 1 år denne mnd. Jeg har ikke selskap hjemme pga liten plass så jeg leier bydelshuset. tenkte å ha en barne bursdag og familie etterpå. 

Tar felles familieselskap for begge bursdagsbarna. 

klarer ikke helt tenke så tidlig på morgenen ang, mat til alle, kake ( bare kake til familie? 

takker for innspill

Jeg liker alle som tar fellesfeiringer for barna sine. Men det har noe med at enkelte mnd gjør vi ikke annet enn å feire bursdager. Mine er det såpass mange uker i mellom. Men minsten feirer sammen med sin fetter og gjerne kusine som har bursdag samme uken

Pølse med brød og en kake til barneselskapet? Evt gele.

Så tar du kaffe og et par kaker til familieselskapet. 

Serverer du noe mat til barneselskapet, er du iallefall sikker på at ungene får i seg noe mat å ikke bare kaker den dagen.
Plastduk og papptallerkener og kopper, så har du enkel opprydding etter barneselskapet. (Plukk av det som ikke skal kastes, rull sammen duken med resten av rasket inni.) 

kan du gi noen klokkeslett? Er det i naturlige måltidstider for gjestene? Hvor lang tid fra første selskap begynner til siste selskap er over? Kan hende det trengs 2 måltider med mat i løpet av begge selskapene.

Mrs Lutz skrev:
kan du gi noen klokkeslett? Er det i naturlige måltidstider for gjestene? Hvor lang tid fra første selskap begynner til siste selskap er over? Kan hende det trengs 2 måltider med mat i løpet av begge selskapene.

det er det jeg grubler på, tenkte at barneselskapet kan starte ca kl 12 eller 13 ( tidlig men fler e i bhg. har hatt det kl. 12) og det varer i 2 timer + -. da blir det jo familie til evt middagstid.

Back
Topp