Tips til dig. speilrefleks....

Emz mamma

Elsker forumet
Har leeenge ønsket meg digitalt speilreflekskamera. Har speilrefleks av den "gamle" typen men siden jeg synes det er så festlig å eksperimentere så blir det fort dyrt og vanskeli med den "gamle" typen.

Siden jeg er ganske uerfaren på dette feltet så lurte jeg på om noen hadde et kamera å anbefale. Skal ikke koste flesk men kunne brukes til en "hobby-fotograf" ........ [:D] Kan muligens gå opp til 4000 ... [8|]

(Lånte et for et par år tilbake og hadde det såååå gøy! Men det kostet over 6000 så deet blir litt mye igjen... )

er masse billige og gode speilreflekskamera no... vi har 1 men aner ikke om det er canon el nikon eller ka de heter... men kostet kun 3000:)
veldig greitt for hobbybruk

ORIGINAL: KariKanin

er masse billige og gode speilreflekskamera no... vi har 1 men aner ikke om det er canon el nikon eller ka de heter... men kostet kun 3000:)
veldig greitt for hobbybruk

Kunne du vært en engel å se om du fant ut hva det hette, så kunne jeg lett litt på nettet.... [:D]

På Finn.no er det mange som selger svinedyre kameraer veldig billig, hvis det ikke har noe å si om det er brukt.  Jeg vil anbefale Canon EOS (nr velger du jo selv) Har hørt mange si at menyen på Nikon osv er vansklige i forhold til Canon, men det er nok litt smak å behag [:)]

Nikon D60 har jeg, Ingen proff, tar masse bilder.. Enkelt å bruke, ELSKER kamera mitt!!... Gått ned i pris siden jeg fikk det for et år siden..

ORIGINAL: talata

På Finn.no er det mange som selger svinedyre kameraer veldig billig, hvis det ikke har noe å si om det er brukt.  Jeg vil anbefale Canon EOS (nr velger du jo selv) Har hørt mange si at menyen på Nikon osv er vansklige i forhold til Canon, men det er nok litt smak å behag [:)]

Syns motsatt, på nikon kan man se bildet av "blenderen og lukkeren",, Sikkert bare en smakssak[:D] men har fått opplæring på canon på et kurs en gang, så har prøvd begge..men kommer sikkert ann på hvilke typer osv.. Tror man blir glad i kameraet sitt uansett!

Vi har Nikon D60 =) kjempe fornøyd =)

ORIGINAL: hopsideisi

dytter.

står litt melom canon eos 450d  og canon eos 1000d, eller nikon d60...skal kjøpe i dag.   noen synspungter..syntes de ser så like ut alle, men har alle bildestabilisator?

Canon eos 1000d har ikke bildestbilistator i objektivet som følger med. Ellers er det vel kun pixlene som skiller tror jeg, hvis jeg husker rett. Mamma har akkurat kjøpt eos 450d og er veldig fornøyd, vi har canon 500d og er også veldig fornøyd. Ville ha gått for canon[;)].

Back
Topp