Tips til dere som skal kjøpe DS

lissom

Forumet er livet
Det er vanskelig å vite åssen spill som er bra. Så vil bare si at Marie elsker Super Mario og Littlest Pet Shop. Dette er spill som hun mestrer rimelig godt, også[:)] Legg gjerne inn tips om flere gode spill for de søte små[;)]

Er det bare meg... eller er det flere som synes at det for tidlig med Nintendo DS?

ORIGINAL: Cahaal

Er det bare meg... eller er det flere som synes at det for tidlig med Nintendo DS?

signerer bare deg....forstår ikke hvorfor man skal begynne med det så tidlig... Her blir det ikke noe DS før skolealder...

Takk for tips[:D]

Jeg synes 4 år er en fin alder for å få ds jeg[:)]
Begge de to eldste jentene har det, og snuppa vil gjerne låne - men spillene de har er jo altfor avansert for henne, så da har vi sagt at hun får ønske seg til bursdagen sin. Hun har fischer price pc, og den synes hun er kjedelig.. Da hun mestra spillene der, så ble det for lite utfordrende liksom.

tusen takk for tipsene[:)] jeg syns det er helt ok jeg når de viser interesse for det...
i hans barnehage har de blitt introdusert for pc-spill, da det er postitivt å starte denne læringen tidlig, så da syns jeg dette også er greit så lenge det er spill som er positive for barna...
vel og merke er det viktig å begrens, slik at pc og spill ikke tar for stor del av fritiden[:)]

Isak har hatt Ds en stund alt han,siden han har 2 eldre søsken så fikk han interesse for ds tidelig. Super kjekt under lange bilturer. Alt med måte sier jeg bare.Super mario er kjempe morsomt noe som han mestrer veldig bra[:)]

vår sin spiller playstation 2 han hehe. han har dilla på CARS!!! så no fikk han cars spillet til ps2 å han ELSKA det! men tror ikke han hadde fått til DS enda, han er ikke sååååå veldig flink med tekniske ting, eller ting generelt[8|] han ødelegger det meste innen 5 min[:'(]

Ja, jeg skjønner dere som synes det er tidlig[:)] Hvis Marie hadde vært eldst, hadde nok ikke hun hatt DS heller, men Karoline fikk til jul og det har vært skikkelig mye krangling om å få låne den. Så når vi skulle til Syden kjøpte vi henne også, så vi skulle få litt fred på flyet[8D] Marie er heldigvis veldig forsiktig med tingene sine, hun har den t.o.m med i barnehagen på visedager. Men det er en regel at de ikke får lov å bytte spillene selv, da er det fort gjort å miste noe[;)]

Back
Topp