Tips til dere som er kvalme! Akupunktur!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP

Jeg hadde første behandling i dag, og kjenner meg bedre allerede. 

Jeg har vært konstant kvalm, uvel, kasta opp flere ganger om dagen, konstant sulten og da blir kvalmen ekstrem osv. Har brukt akupressurarmbånd med passe hell, men akupunktur er mye bedre for meg iallefall! 

Verdt et forsøk for dere som er skikkelig plaget. 

Jeg gleder meg allerede til neste behandling på torsdag jeg 

Så bra! Jeg har også supergode erfaringer med akupunktur. Ikke i forbindelse med kvalme,men andre svangerskapsrelaterte ting. Det er så digg når man finner noe som hjelper når man sliter! Nyt din nye og bedre tilværelse:-)

emiliesin skrev:
åååh, det kunne jeg virkelig trengt i dag :( er så kvalm at jeg holder på å gå på veggen.. også skal jeg på jobb om en time :( 
Huff... hvor mange behandlinger trenger man? er ikke så veldig glad i nåler :( 

Varierer veldig hvor mange man trenger. De fleste klarer seg med to-tre, noen med bare en. Noen få trenger mange, evt gjennom hele svangerskapet. Akupunktøren min sa iallefall dette, utifra det hun hadde erfaring med. Er ikke så glad i nåler jeg heller, men der gikk helt fint. Stakk litt når hun satte de inn, ellers merkantil jeg dem ikke. Det murret bare i området littegrann. Ikke noe vondt altså. Jeg synes iallefall det var verdt det ;)

akupunktur fungerte også fantastisk bra på meg forrige svangerskap.. jeg er så overbevist om at det virkelig fungerer at jeg har sagt til omtrent alle jeg kjenner at det MÅ prøves hvis de blir plaget. Jeg syntes heller ikke det var vondt, mer fascinerende når man kjenner at det nesten iler når de vrir litt på nålene. :):)

Back
Topp