Tips til dere som bor i nærheten av Trondheim

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
Her kan også far/medmor være med ❤️

Vedlegg

• 4805FE36-F04E-4BF6-9787-B6E6E2571062.png
    4805FE36-F04E-4BF6-9787-B6E6E2571062.png
    36,3 KB · Visninger: 63
Ble litt blurry når jeg åpna :/. Står det innen noen dato ?:)
Ser man må være 17-20 Uker :).
jeg er 17+0 i følge tul 17 januar og etter menstermin er jeg 17+0 19 januar :)

Hun begynner i februar og man må være mellom 17-20 uker ja :happy: står et telefonnr der man kan kontakte. Ja jeg ser det ble litt blurry. Men bare si fra om dere lurer på noe :happy:

Ser ikke helt hva som står. Er det en nettside man kan søke opp for å lese litt? :)

mail

Hei alle sammen

Vi har en spennende nyhet å komme med.
Jordmor Tove starter på 1 årig ultralydutdannelse på NTNU 11/1-21.

Det er krav om veiledede ultralydundersøkelser fram til sommer og deretter 450 selvstendige ultralydundersøkelser mellom uke 17-20 fram til jul 2021. Dr. Nicolaidis er veileder.

Vi trenger hjelp fra frivillige som ønsker å ta en ekstra ultralyd mellom uke 17-20. Undersøkelsene starter i februar og fortsetter ut året. Fram til sommer settes de opp på ettermiddagene.
Far/medmor kan bli med og undersøkelsene er GRATIS.
Timene kan kun bestilles ved å ringe 33345222.

Hvis dette ikke er aktuelt for deg, men noen du kjenner, så er det fint om du deler denne nyheten til de.

Vi ønsker alle våre fine pasienter et riktig godt nytt år.

mail

Hei alle sammen

Vi har en spennende nyhet å komme med.
Jordmor Tove starter på 1 årig ultralydutdannelse på NTNU 11/1-21.

Det er krav om veiledede ultralydundersøkelser fram til sommer og deretter 450 selvstendige ultralydundersøkelser mellom uke 17-20 fram til jul 2021. Dr. Nicolaidis er veileder.

Vi trenger hjelp fra frivillige som ønsker å ta en ekstra ultralyd mellom uke 17-20. Undersøkelsene starter i februar og fortsetter ut året. Fram til sommer settes de opp på ettermiddagene.
Far/medmor kan bli med og undersøkelsene er GRATIS.
Timene kan kun bestilles ved å ringe 33345222.

Hvis dette ikke er aktuelt for deg, men noen du kjenner, så er det fint om du deler denne nyheten til de.

Vi ønsker alle våre fine pasienter et riktig godt nytt år.

Ser at både jordmor og veileder har base i Tønsberg, så da er det jo godt mulig det er der de vil gjennomføre undersøkelsene?

Ser at både jordmor og veileder har base i Tønsberg, så da er det jo godt mulig det er der de vil gjennomføre undersøkelsene?
Det har du muligens helt rett i altså. Jeg gikk bare utifra at det skulle gjennomføres på studiestedet. Men når du sier det, så kommer mailen fra kvinnedoktor og jordmora AS (helsesenter1) og de holder til i Tønsberg ja. Syns egentlig det var litt tvetydig informasjon i den mailen. Men er jo sikkert bare å ringe dem, for dem som bor i nærheten av Trondheim eller Tønsberg :happy:

Back
Topp