Tips til dere med bekkenløsning :)

Snufla

Elsker forumet
Vil bare dele ett tips til dere med bekkenløsning. Jeg er kraftig rammet og det aller meste av aktivitet gir store smerter, men det er en ting jeg fortsatt klarer å gjøre.. Sykle på trimsykkel :) vi har en trimskkel i kjelleren og den sitter jeg på ett par ganger i uka, mens jeg ser på en tv serie jeg liker :)

Blir lav intensitet, men det er iallefall litt aktivitet i ett ellers mer og mer stillesittende svangerskap..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Åh, så bra med en treningsform som funker! Jeg har prøvd såvidt, men gjør svinevondt å sitte på halebeinet (har mest smerter ifbm låsning). Savner sånn å være i bevegelse, og blir skremt av tanken på hvordan kroppen kommer til å forfalle i løpet av graviditeten...

Jeg og har prøvd,men det er jo så sinsykt vondt å sitte på sykkelsete....
Eneste form for trim her,er å spasere en tur eller to med hundene i mitt tempo og lengde etter hva jeg orker:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

dette fannt jeg også ut sist uke :) fikk inn trimsykkelen min ettersom jeg er sååå rastløst og trengte å få rørt meg litt selv om det var blankis ute. Gjorde godt for kropp og sjel :) Blir å ta en runde annenhver dag eller noe :)

Så deilig. Har fått løsningen mest bak, så må ligge på siden nesten hele tiden. Hvis jeg må sitte for å lese til eksamen, må jeg sitte på spesialpute. Fysio sa at eneste trening er bassengtrening i varmt vann for de med bekkenløsning skader. Hater denne bekkenløsningen og bare liggesitte hjemme

Ja, det varierer veldig hva som fungerer for den enkelte.. Jeg er sjeleglad så lenge jeg klarer å gjøre noe som helst av aktivitet på land.. Må nok flytte fysiotreningen til vann etterhvert slik som sist..

Alt for vondt å sitte på setet her, så det funker ikke. :/ Men er på bassengtrening 1 dag i uka, det fungerer veldig bra for meg . :)

Så deilig. Hvor mye koster det?

Betalt 400 kr fra uke 22 og ut sv.skapet. :) Skal egentlig være gratis for de med bekkenløsnong med gangvansker, men så har kommunen slutta å betale for leia av hallen, så da må alle de som er med putte i ca 30kr pr gang isteden. Men uansett veldig verdt det. :D

Gikk på bassengtrening siste 2 mnd sist vangerskap. Vi måtte betale 500 kr i flytevestleige sist uansett hvor gravid en var.

Ah, så bra da. Her funker ikke sykkel så godt. Har ikke bekkenløsning, men om jeg sitter på sykkel i 30 min, så blir jeg så stiv at jeg går som en gammel dame resten av kvelden :D Spinning lurer jeg på da. Det er jo mer bevegelse på sykkelen :)

Betalt 400 kr fra uke 22 og ut sv.skapet. :) Skal egentlig være gratis for de med bekkenløsnong med gangvansker, men så har kommunen slutta å betale for leia av hallen, så da må alle de som er med putte i ca 30kr pr gang isteden. Men uansett veldig verdt det. :D
Jøss, det var jo kjempe bra tilbud. Hvilken kommune er dette? Det finnes hvertfall ikke i Oslo :/

Jeg går på spinning og det fungerer faktisk supert :) var skeptisk i begynnelsen, men det går helt fint for meg i alle fall :)

Back
Topp