Tips til dere med babyer som har kalde hender på natta

Aewen

Elsker forumet
Sommerfuglene
Pulsvanter![:D] 
 
Helt genialt! Lille her var god og varm på hele kroppen, men henda var iskalde.. Men pulsvanter strikka i babyull gjorde susen,[:D]
 
samma her iiiiskalde hender, å vi har ikke spes kaldt rom heller, men hun skal sove med henda over hodet sitt hun her.
 
kan man få kjøpt pulsvanter? jeg er ikke noe strikkefantom akkurat[:D]
 
oppskrift til slike pulsvanter?
 
Det gjør ikke noe om de har litt kalde hender sa HS [:)] Men det hørtes jo lurt ut med slike vanter dersom det er veeeldig kaldt på soverommet.
 
ORIGINAL: ludri

Det gjør ikke noe om de har litt kalde hender sa HS [:)] Men det hørtes jo lurt ut med slike vanter dersom det er veeeldig kaldt på soverommet.

 
Neida, det gjør vel ikke noe, men behagelig kan det neppe være.. Jeg har dessverre ikke noe oppskrift å vise til, for det var en snill mormor som strikka dem her en kveld[:)] Men det er nok ikke så veldig komplisert tror jeg,- hun gjorde det på under en halvtime. Så om dere kjenner noen som er strikkevant så får de det sikkert til! 
 
ORIGINAL: eaks

Pulsvanter![:D] 

Helt genialt! Lille her var god og varm på hele kroppen, men henda var iskalde.. Men pulsvanter strikka i babyull gjorde susen,[:D]


Hva er egentlig pulsvanter? Jeg mener, hvordan ser de ut? [:-]


Jeg googlet enda litt til, og da fant jeg faktisk noen bilder. http://mor.josteinroger.com/?cat=12
Så hvis det er sånne du mener så virker de jo helt geniale siden fingertuppene fremdeles er fri. [:D]
 
ORIGINAL: Tweety_Pie

ORIGINAL: eaks

Pulsvanter![:D] 

Helt genialt! Lille her var god og varm på hele kroppen, men henda var iskalde.. Men pulsvanter strikka i babyull gjorde susen,[:D]


Hva er egentlig pulsvanter? Jeg mener, hvordan ser de ut? [:-]


Jeg googlet enda litt til, og da fant jeg faktisk noen bilder. http://mor.josteinroger.com/?cat=12
Så hvis det er sånne du mener så virker de jo helt geniale siden fingertuppene fremdeles er fri. [:D]

 
Ja, de er på en måte slik, ja! Men de har ikke rom for tommelen da, for hendene er jo så små. De er rett og slett bare runde og plasseres rundt håndleddet på en måte[:D] ..der hvor radialispulsen er! 
 
ORIGINAL: eaks

ORIGINAL: Tweety_Pie

ORIGINAL: eaks

Pulsvanter![:D] 

Helt genialt! Lille her var god og varm på hele kroppen, men henda var iskalde.. Men pulsvanter strikka i babyull gjorde susen,[:D]


Hva er egentlig pulsvanter? Jeg mener, hvordan ser de ut? [:-]


Jeg googlet enda litt til, og da fant jeg faktisk noen bilder. http://mor.josteinroger.com/?cat=12
Så hvis det er sånne du mener så virker de jo helt geniale siden fingertuppene fremdeles er fri. [:D]


Ja, de er på en måte slik, ja! Men de har ikke rom for tommelen da, for hendene er jo så små. De er rett og slett bare runde og plasseres rundt håndleddet på en måte[:D] ..der hvor radialispulsen er! 



Aha.. da skjønner jeg. Stusset litt over det med tommelen. Men da skal jeg se om jeg får overbevist en av oldemødrene til vesla om å strikke et par. [:D]

Takk for tips!
 
Back
Topp