Tips til den rette vogna?

Uglemora

Flørter med forumet
Hei! Jeg lurer på om det er noen som vet hva som er forskjellen mellom emmaljunga edge duo kombi 2016-vogna og emmaljunga city cross? Så vidt jeg forstår så er den nye edge duo modellen lettere enn tidligere modeller(?) Vil gjerne høre hvilken vogn dere anbefaler og hvorfor!:) er mitt første barn så kjenner at valg av vogn er mer vanskelig enn jeg trodde det ville bli..☺️
 
Jeg kjøpte duo edge'n, og jeg ble overrasket i butikken over hvor lett den er - da jeg har hørt fra alle at emmaljunga er så tunge... Men håper jeg blir fornøyd :) vet jo ikke enda ;)
 
De er begge gode vogner då :) har hatt city cross med de gamle eva hjulene og likte ikkje de noe særlig, men no kan du jo få med lufthjul :) dessuten ble city crossen litt lav for meg på 174 ;) bagen på edgen e større og så + for det! :)
Hvis eg skulle valgt mellom de så hadde det blitt edge :)
 
Jeg har kjøpt akkurat den, bare med svingbare hjul. Den var sykt behagelig å trille :) og med lufthjul!
 
Svingbare hjul er bra for shopping, kafébesøk osv, hvis man skal gå med vogn i litt mer ulendt terreng/snø/brostein/store fortauskanter kan svingbare være noe herk. ;)
 
Svingbare hjul er bra for shopping, kafébesøk osv, hvis man skal gå med vogn i litt mer ulendt terreng/snø/brostein/store fortauskanter kan svingbare være noe herk. ;)

De aller fleste svingbarehjul kan låses..
 
Jepp, men på de jeg kjenner til er akslingen smalere foran enn bak, dermed får du doble hjulbaner som gjør det tyngre å trille ;)
 
Men er slike "harde" hjul de beste? Eller vil de oppleves ekle når man triller i litt mer ulendt terreng?
Jeg bor langt fra byen så vet ikke helt om jeg har behov for svingbare hjul☺️
 
Back
Topp