LYKKE oktober 2012
Blir kjent med forumet
Etter 2 uker med konstant kvalme så har jeg jo funnet ut av litt. hehe
Det som er enklest å spise og holde nede (for min del.)
Er fine knekkebrød Type Frokost Knekkebrødene til Wasa.
Jeg orker ikke lenger kjeks. Blir kvalm bare av tanken. For mye smak på de.
Men de fine knekkebrødene er super å spise tørr. Og for litt friskere variant så har jeg tynt lag med smør på, og ett par skiver agurk. Helt supert.
Vannmelon er også helt fantastisk. Får i meg vann, og litt magefyll samtidig.
Det skal sies at jeg tar også Postafen. Noe som gjør at jeg i det hele tatt "lever" akkurat nå.
De hjelper også sånn at jeg sover gjennom natten. Noe som ikke var en selvfølge før jeg begynte på de. :)
Til de som absolutt ikke skal ta kvalmedempende. Så kan jeg si som legen sa til meg.
At hvis allmenntilstanden er så utrolig dårlig, er det mye mer skadelig for barnet enn postafen, som han sier ikke er skadelig i det hele tatt. Så er ikke alltid det er rett å stå på prinsippene sine.
Det som er enklest å spise og holde nede (for min del.)
Er fine knekkebrød Type Frokost Knekkebrødene til Wasa.
Jeg orker ikke lenger kjeks. Blir kvalm bare av tanken. For mye smak på de.
Men de fine knekkebrødene er super å spise tørr. Og for litt friskere variant så har jeg tynt lag med smør på, og ett par skiver agurk. Helt supert.
Vannmelon er også helt fantastisk. Får i meg vann, og litt magefyll samtidig.
Det skal sies at jeg tar også Postafen. Noe som gjør at jeg i det hele tatt "lever" akkurat nå.
De hjelper også sånn at jeg sover gjennom natten. Noe som ikke var en selvfølge før jeg begynte på de. :)
Til de som absolutt ikke skal ta kvalmedempende. Så kan jeg si som legen sa til meg.
At hvis allmenntilstanden er så utrolig dårlig, er det mye mer skadelig for barnet enn postafen, som han sier ikke er skadelig i det hele tatt. Så er ikke alltid det er rett å stå på prinsippene sine.