Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Håper alle nyter og sniffer sine søte små! Kommende mai-mamma 2022 her.
Har dere noen supre tips dere selv kunne ønske noen ga da dere var gravide mtp mai-baby?
This! Nå savner jeg så fælt tiden hvor han sov på meg, 5mnd og kan telle på en hånd hvor mange ganger det har skjedd de to siste månedene.... Bare nyt det! De lærer å sove alene uansett til slutt!Enig i solhatt og Tinkafu solskjerm!!
Og en ting, som ikke er en fysisk ting, men som jeg skjønte først nå etter 5mnd....
ikke bruk et lass med energi på at ungen ikke sover alene, eller bare vil ligge på dere, eller må bysses.... Det er for en så kort periode at det er ikke verdt det! Kos deg med baby, og drit i kommentarer(les:fra svigermor) om at du skjemmer bort baby når hen sover på fanget, det er bare kos
Hei! Håper alle nyter og sniffer sine søte små! Kommende mai-mamma 2022 her.
Har dere noen supre tips dere selv kunne ønske noen ga da dere var gravide mtp mai-baby?
Masse ull om sommeren også?
Hei!
Er det ein ting eg har angra mykje på, er at eg ikkje kjøpte en slik bilstol: https://www.jollyroom.no/bilstoler/babybilstoler/babybilstoler/doona-babybilstol-nitro-black
Sjølv om det er enkelt å koble bilstolen på vogna, så må ein inn og ut og så inn igjen med understellet i bilen, og denne bilstolen hadde gjort livet litt 1000x enklere! Skal kjøpe en slik om vi skulle få fleire barn
Så hadde eg kjøpt ei vogn som var liten når den var lagt sammen, sånn at det faktisk er plass til andre ting i bilen Ein reiser oftere på sommeren og ting tar plass!
Og så elska eg å bruke bæresjal på babyen, men heilt ærlig var det FOR varmt!! For begge Ein sele er meir luftig syns eg
Også anbefaler eg saueskinn å ha til babyen å sove på, både i vogn og i seng.. ja egentlig overalt Det er jevn temperatur uansett om det er varmt eller kaldt!
Og siste eg kjeme på i farten, er angående klede. Onesie og pysj har babyen gått med 99% av livet sitt! Mykje eklere å kle på, skifte på osv.. Fins mange fine onesies som kan brukes til kvardags, også går det masse i ull
og ellers - gratulerer og lykke til! Er fantastisk å ha permisjon på våren og sommeren
Åh ja, dette er min 3. og siste. Skal sove oppå meg så mye JEG vil Neida. Men savner at barnet sovner på megEnig i solhatt og Tinkafu solskjerm!!
Og en ting, som ikke er en fysisk ting, men som jeg skjønte først nå etter 5mnd....
ikke bruk et lass med energi på at ungen ikke sover alene, eller bare vil ligge på dere, eller må bysses.... Det er for en så kort periode at det er ikke verdt det! Kos deg med baby, og drit i kommentarer(les:fra svigermor) om at du skjemmer bort baby når hen sover på fanget, det er bare kos