Tips til date?

Askepott79

Forelsket i forumet
Mannen min og jeg skal forsøke å få til en date hvertfall en gang i mnd, uten barn, og hvor hver og en av oss skal bestemme hva vi skal gjøre/være/spise osv. annenhver gang.

Så da lurte jeg på om noen hadde noen gode forslag til hva jeg kan finne på? Helst ikke for dyrt, gjerne litt romantisk og morsomt!

Her går det mest i kino, og middags dater[:D]
Er så deilig å gjøre noe avslappende og rolig når man først har hverandre helt for seg selv [:)]
Ellers er lange turer på fjellet/skogen/ved sjøen en herlig måte å være sammen på.

Jeg syns turistsider ofte kan hjelpe oss med å finne på ting. Jeg liker kino, men jeg syns ikke det er det morsomte å gjøre når jeg og sambo skal ha en kosekveld. Jeg er jo så skravlete av meg at jeg liker å kunne prate[8D][:D]
Vi har f.eks dratt rundt på ulike lokale attraksjoner, museumer, utstillinger. Hva med basseng/badeland?
Se om turistforeningen har noen gåtur, eller hytter man kan reise til? Enten sykle eller gå dit?
Unne dere en enkel behandling på spa, type pedikyr eller lignende som ikke koster alt for mye etterfulgt med en god middag?

bowling
danse kurs
kino
restaurant testing [:P] en ny resturant hver gang..
ut på tur en eller annen vei..
båttur til skjæra med picnik kurven med ;)
om dere har noen dager fri kan jo et mini cruise være noe..
eller bare ta dere en tur til noen venner dere skjeldent får truffet [:)]

vi er med i sportskytings klubb, kjempe morro ;)
blir litt konkuranse oss i mellom hehe [;)][:D]

Tusen takk for mange forslag..vi får se hva det blir til, men først er det mannen som skal finne på noe [:D] Spennende!

Back
Topp