Tips til dåpsgave.

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Den 19. skal jeg i dåp til tantebarnet mitt.
Jeg har veldig lyst til å kjøpe en gave til henne som er litt spesiell, noe annet enn de typiske sølvsmykkene, rammene ol.
Tenkte heller ikke å gå for ting som penger eller sparekonto (selv om dette selvfølgelig er fornuftig), hadde håpet å finne noe litt mer særegent og selvfølgelig noe som er praktisk :)
Sleng inn alle tips dere har, evt. si hva barna deres fikk som dere likte :)

noe av de tingene vi fikk som var litt spesielt var hjemmelaget uro til å ha over senga (utrolig nydelig med bamser som henger ned) også en veldig fin eventyr bok med mange fine norske eventyr :)

Her må jeg følge med, kan jeg komme med ønsker for veslegutt sin dåp:P:D

noe av de tingene vi fikk som var litt spesielt var hjemmelaget uro til å ha over senga (utrolig nydelig med bamser som henger ned) også en veldig fin eventyr bok med mange fine norske eventyr :)
Hvis jeg hadde hatt tid så kunne jeg laget noe selv, men med jobbing hver dag og kun litt over en uke på meg så rekker jeg ikke det :) Men eventyrbok er et godt tips :D

Vi fikk trunki koffert, barnesekk, trip trap stol, eventyrbok, rørospledd o.l. Som var litt "utenom"
Koffert og stol har hun, og både mormoren og oldemoren skal kjøpe rørospledd, så da føler jeg at den er oppbrukt ;) Men barnesekk er noe som hun kan like :) vet at hun liker fjellreven-sekkene, så kanskje en slik hadde vært fin å gi :)

Her er noen av tingene vi ønsket oss til dåpen. Kanskje det er til hjelp :)
-Penger til konto vi har opprettet
-Barnesøljer
-Gåstol og andre leker
-Sølvarmebånd med navnet hennes gravert inn
-Sølv (Lilje)
-Barneservise og barnebestikk med hennes navn på
-Smykkeskrin
-Bøker
-Dåpsattestholder
-Fotoalbum i sølv
-Sparebøsse
-Ting til barnerommet
-Pledd med hennes navn,fødselsdato, vekt, lengde
-Barnebunad som kan brukes i år på 17.mai
- Philips avent "blender" til og lage barnemat i

Her er noen av tingene vi ønsket oss til dåpen. Kanskje det er til hjelp :)
-Penger til konto vi har opprettet
-Barnesøljer
-Gåstol og andre leker
-Sølvarmebånd med navnet hennes gravert inn
-Sølv (Lilje)
-Barneservise og barnebestikk med hennes navn på
-Smykkeskrin
-Bøker
-Dåpsattestholder
-Fotoalbum i sølv
-Sparebøsse
-Ting til barnerommet
-Pledd med hennes navn,fødselsdato, vekt, lengde
-Barnebunad som kan brukes i år på 17.mai
- Philips avent "blender" til og lage barnemat i
Tusen takk :D Masse gode tips der :)

Æ ga guddatter mi ei mappe fra sebra som dem kan putte tegninge å sånn i. E delt opp i 6 rom trur æ d va å med klistremerka med alder på så du kan putte i det dem tegne på riktig alder :-)
Æ fødselsdiplom fra nikk nakk.

Junior sovepose om det er turfolk :-)

Hva med en sånn fødselsplakat?
Vet at feks nikknakk.no lager fødselsplakater og det er jo sikkert morro å få innrammet :)

Eg fikk ei til å male en barnestol og fekk skrevet navnet hans og fødselsdatoen! Eg syns det var en fin gave!

Back
Topp